نوسازی ۵۰ درصد شبکه فرسوده آب بهبهان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب بهبهان با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آب و فاضلاب بهبهان نیازها و ضروریاتی دارد که بررسی و اقدام در خصوص رفع و اجرای آنها نیازمند توجه، کار و تلاش بیشتر است.
وی افزود: اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال آب منصوریه، اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال ۶۰۰ از یادمان شهدای پیروز تا تصفیه خانه، تعویض شبکه فرسوده آب آغاجاری، بهبهان و منصوریه، افزایش ظرفیت مخاذن ذخیره آب ذوالفقاری، تامین آب شبکه‌های آب روستایی، روستاهای بدوی و حسین آباد و ایجاد خط انتقال از مخازن ذخیره به نقاط مختلف شهر از جمله طرح‌ها و نیازهایی است که اجرای آنها در شهرستان بهبهان ضرورت دارد.
باذلی محبوب در ادامه تصریح کرد: همچنین ساختمان اداری آبفای بهبهان و سردشت زیدون مناسب این کار نبوده و باید نسبت به احداث یک ساختمان مناسب برای آب و فاضلاب بهبهان و بخش زیدون اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرماندار بهبهان از نوسازی ۵۰ درصد شبکه‌های توزیع آب این شهرستان خبر داد و گفت: فرسودگی شبکه‌های توزیع آب بهبهان در مجموع ۵۵۰ کیلومتر است که تاکنون نیمی از آن نوسازی شده و ۵۰ درصد مابقی نیاز به اصلاح و نوسازی دارد.
وی به کندی روند اجرای شبکه فاضلاب بهبهان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: کندی روند اجرایی شبکه فاضلاب بهبهان باعث ناراحتی و گلایه مردم شده و عبور و مرور در آن مسیرها نیز به سختی صورت می‌گیرد.
باذلی محبوب در پایان خاطرنشان کرد: کندی روند اجرایی شبکه فاضلاب و ضرورت شروع عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب بهبهان از جمله مشکلات این شهرستان در این موضوع بوده که خواستار رفع آنها از طریق آبفای استان هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *