نوسازی ۵۰ درصد شبکه فرسوده آب بهبهان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب بهبهان با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آب و فاضلاب بهبهان نیازها و ضروریاتی دارد که بررسی و اقدام در خصوص رفع و اجرای آنها نیازمند توجه، کار و تلاش بیشتر است.
وی افزود: اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال آب منصوریه، اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال ۶۰۰ از یادمان شهدای پیروز تا تصفیه خانه، تعویض شبکه فرسوده آب آغاجاری، بهبهان و منصوریه، افزایش ظرفیت مخاذن ذخیره آب ذوالفقاری، تامین آب شبکه‌های آب روستایی، روستاهای بدوی و حسین آباد و ایجاد خط انتقال از مخازن ذخیره به نقاط مختلف شهر از جمله طرح‌ها و نیازهایی است که اجرای آنها در شهرستان بهبهان ضرورت دارد.
باذلی محبوب در ادامه تصریح کرد: همچنین ساختمان اداری آبفای بهبهان و سردشت زیدون مناسب این کار نبوده و باید نسبت به احداث یک ساختمان مناسب برای آب و فاضلاب بهبهان و بخش زیدون اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرماندار بهبهان از نوسازی ۵۰ درصد شبکه‌های توزیع آب این شهرستان خبر داد و گفت: فرسودگی شبکه‌های توزیع آب بهبهان در مجموع ۵۵۰ کیلومتر است که تاکنون نیمی از آن نوسازی شده و ۵۰ درصد مابقی نیاز به اصلاح و نوسازی دارد.
وی به کندی روند اجرای شبکه فاضلاب بهبهان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: کندی روند اجرایی شبکه فاضلاب بهبهان باعث ناراحتی و گلایه مردم شده و عبور و مرور در آن مسیرها نیز به سختی صورت می‌گیرد.
باذلی محبوب در پایان خاطرنشان کرد: کندی روند اجرایی شبکه فاضلاب و ضرورت شروع عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب بهبهان از جمله مشکلات این شهرستان در این موضوع بوده که خواستار رفع آنها از طریق آبفای استان هستیم.