انتخابات شوراها در اندیمشک بسیار حساس و تأثیرگذار است

خورنا: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در اندیمشک بسیار حساس و تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، خداداد محمدی صبح امروز در همایش کاندیداهای شورای شهر در تالار خورشید اندیمشک اظهار داشت: کاندیداهای شوراها باید قانون و اخلاق را دو اولویت مهم در انجام کارهای خود در نظر گرفته و با توجه به این دو اصل مهم، رقابتی سالم و به دور از هرگونه تنش داشته باشند.

وی افزود: این دوره از انتخابات شوراها به دلیل تقارن با انتخابات ریاست جمهوری بسیار حساس و تأثیرگذار بوده و باید هماهنگی‌های خاصی برای هرچه بهتر برگزارشدن این دو موضوع به کار گرفته شود.

فرماندار این شهرستان عنوان کرد: کاندیداهای شوراها باید در حیطه تبلیغاتی خود نکات اخلاقی را رعایت کرده و به دور از هرگونه تنش و بی‌قانونی به تبلیغات بپردازند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم باید برای شرکت در انتخابات ترغیب شوند، افزود: کاندیداها می‌توانند در راستای ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تلاش زیادی کنند و در این راستا از همه توان خود استفاده کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه باید در راستای ایجاد حماسه به مردم اطلاعات داد، گفت: باید تلاش کرد تا بصیرت مردم برای حضوری پرشور در انتخابات افزایش یابد و تاثیرگذاری این انتخابات بر جایگاه ایران اسلامی در جامعه بین‌المللی تبیین شود.