دانشگاه آزاد ماهشهر توانایی ارائه خدمت به واحدهای مجاور را دارد

خورنا: ریاست منطقه شش دانشگاه آزاد از روند فعالیت دانشگاه آزاد واحد ماهشهر ابراز خرسندی کرد و افزود: دانشگاه آزاد ماهشهر توانایی ارائه خدمت به واحدهای مجاور را دارد.

به گزارش خورنا: دکتر عزیزیان ریاست منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علوی فاضل دبیر منطقه و دکتر سید موسوی، ضمن بازدید از واحد ماهشهر و برگزاری جلسه با اعضای هیات رئیسه، از نزدیک با روند فعالیت های انجام شده  در واحد آشنا شدند.

دکتر عزیزیان ریاست منطقه شش دانشگاه آزاد در این بازدید سرزده، ضمن سرکشی از آزمایشگاههای شیمی و برق،  کارگاهها و برخی دیگر از قسمت های واحد،  به طور تخصصی با روند کار در این قسمت ها آشنا شدند.

ریاست منطقه شش دانشگاه آزاد، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و قابل توجه شمردن سرعت شتاب در پیشرفت های علمی و فیزیکی در واحد ماهشهر فرمودند:در یک جمله باید بگویم : (( همه چیز را دیدم)).

عزیزیان در توضیح این جمله خود افزود: قطعا آنچه که امروز مشاهده کردم نتیجه اخلاص کلیه عوامل مجموعه و فعل خواستن بوده است که در سایه الطاف الهی تحقق یافته است.

وی ادامه داد: من از آنچه دیدم واقعا خرسند شدم و این مجموعه و امکانات موجود در آن قابلیت ارائه خدمت به واحدهای مجاور را نیز دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *