اقدامات لازم جهت سرشماری نفوس و مسکن شهرستان رامشیر بررسی شد

خورنا: جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر با موضوعیت سرشماری عمومی نفوس مسکن ۱۳۹۰ با حضور تمام مسئولین ادارات در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد .

فرماندار رامشیر در این جلسه گفت: در سال جهاد اقتصادی، بار دیگر در آستانه برداشتن گامی بلند به سوی اعتلا و سازندگی کشور عزیزمان ایران قرار گرفته ایم. سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از عمده ترین راه های شناخت ویژگی های کشور  ما برای برنامه ریزی، نظارت، کنترل و ارزیابی خدمات و فعالیت های ملی و منطقه ای می باشد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه کشور در مرحله گذار به سوی توسعه می باشد و از آنجایی که این گذار با تغییرات وسیع اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی توأم می باشد. هر قدر که بتوان اطلاعات و آمار بهنگام تری در مورد جمعیت کشور به دست آورد، برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها از دقت و اعتبار بیشتری برخوردار خواهند بود.

اسعدی بیان کرد: با در اختیار داشتن آمار و اطلاعات صحیح می توان نیاز های جامعه را به درستی تشخیص داد و سپس برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظایر آن را بر اساس نیاز های واقعی کشور تنظیم کرد و بودجه ها را به درستی تخصیص داد تا در حداقل زمان ممکن، حداکثر رشد و توسعه ممکن شود.

عالی ترین مقام اجرایی در شهرستان رامشیر در ادامه عنوان کرد: این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طبق دستور ریاست محترم جمهوری همه دستگاهها و ادارات موظف به همکاری در اجرای طرح می باشند. سرشماری عمومی نفوس و مسکن از تاریخ ۲/۸/۹۰ به مدت ۲۱ روز در سراسر ایران عزیزمان اجرا می شود.

اسعدی گفت: در شهرستان رامشیر نیز تعداد ۲۸ نفر مأمور سرشماری ۱۳ خودرو و در کل تعداد ۵۵ نفر در رده های اجرایی و ستادی کار جمع آوری اطلاعات را به عهده دارند و همه مسئولین باید با تمام توان و امکانات جهت اجرای طرح به بهترین شکل اقدام نمایند.

و در پایان تصمیمات ذیل اتخاذ گردید :  همکاری تمام مسئولین ادارات با ستاد سرشماری شهرستان، در صورت نیاز مساعدت مالی ادارات با ساد شهرستان،  برگزاری مسابقه دانش آموزی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با موضوع سرشماری نفوس و مسکن، آماده کردن مدرسه نمونه جهت برگزاری مراسم زنگ سرشماری و اهدای جوائز به دوازده نفر از دانش اموزان برتر در مسابقه، هماهنگی روابط عمومی های تمام ادارات با مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری جهت انجام تبلیغات و اطلاع رسانی  در سطح شهرستان و  در پایان سرشماری مسئولین اداراتی که بهترین همکاری را با ستاد سرشماری  داشته اند مورد تشویق قرار میگیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *