تایید صلاحیت ۲۲ داوطلب شورای شهر حمیدیه

خورنا: فرماندار حمیدیه گفت: ۲۲ دواطلب شورای شهر این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام انتخابات در شهرستان تازه تاسیس حمیدیه انجام شده است.

وی افزود: جلسات هیئت‌های اجرایی شهرستان نیز به‌طور منظم در حال برگزاری است و در آن در خصوص برنامه‌ریزی هرچه بهتر تبادل نظر می‌شود.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: برای شورای شهر حمیدیه در مجموع ۲۹ نفر ثبت‌نام انجام دادند که هفت نفر رد صلاحیت شده و ۲۲ نفر تایید شدند.

فیوضی تصریح کرد: افراد رد صلاحیت شده نیز اعتراض خود را اعلام و منتظر بررسی و اعلام نظر نهایی از سوی هیئت نظارت استان هستند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرهای تازه تاسیس از جمله حمیدیه در زمینه کمبود امکانات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله کامپیوتر و خودرو است.

فرماندار حمیدیه خاطرنشان‌کرد: البته در صحبت‌هایی که با معاون سیاسی استانداری خوزستان انجام شد قول‌های مساعدی برای تامین این امکانات مورد نیاز داده شد.

وی افزود: در زمینه بصیرت‌افزایی و ایجاد شور انتخاباتی نیز جلسات و نشست‌های مختلفی با سران عشایر شهرستان برگزار کردیم.

فیوضی گفت: برگزاری سخنرانی برای دانش‌آموزان و برگزاری نشست‌های مختلف بصیرت‌افزایی در زمینه انتخاب اصلح از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای شهر و دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *