تمجید فرمانده نیروی دریایی از پیشرفت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام

خورنا: ‌فرمانده نیروی دریایی در دیدار با مدیرکل بندر و دریانوردی خوزستان از پیشرفت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام تمجید کرد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان امیر دریا‌دار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که در حاشیه برگزاری دوره آموزشی معارف جنگ در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، پیشرفت‌های به دست آمده طی یک ساله اخیر را در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) قابل توجه توصیف کرد.

سیاری با اشاره به بازدید سالانه‌اش از مجتمع بندری امام خمینی (ره)‌، توسعه‌های حاصل شده در بخش‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در  سال اخیر را در مقایسه با سال‌های قبل را چشمگیر و این مجتمع بندری را‌، بندری رو به پیشرفت توصیف کرد‌.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به نقش راهبردی و حیاتی نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی دلاور ارتش جمهوری اسلامی در حفظ و صیانت از امنیت آبراهه های بین المللی و تأمین امنیت مطلوب این آبراهه‌ها  به منظور فعالیت چرخه بازرگانی کشور در بخش دریایی اشاره کرد.

ابراهیم ایدنی با اشاره اهم اقدامات و دستاوردهای اخیر بنادر خوزستان گفت: بهره برداری از پروژه‌هایی در زمینه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بندری از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به بندر کانونی تجارت و بازرگانی در منطقه از اهم اهداف پیش رو است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *