بهره‌برداری از ۱۴۸ طرح توسعه کشاورزی در امیدیه

خورنا: فرماندار امیدیه گفت: تاکنون ۲۱۰ طرح کشاورزی در شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۹۲ طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان منجر به عقد قرارداد در بانک شده است.

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از تعداد طرح‌های منعقد در بانک، ۱۴۸ طرح با اعتباری حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده و مابقی طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

وی افزود: طرح‌های کشاورزی شهرستان در قالب توسعه باغات، دامپروری، دامداری، طیور و صنایع وابسته به بخش کشاورزی هستند.

فرماندار امیدیه تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۵۷۵ هکتار از زمین‌های دیم در بخش مرکزی امیدیه و ۱۹۵ هکتار در روستا آسیاب را کانال‌کشی کرده و به مردم واگذار کرده‌ایم تا بتوانند در امر کشاورزی موفق باشند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه امیدیه یک منطقه نفتی به شمار می‌آید و اراضی اندکی برای کشت دارد وجود یک‌هزار و ۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان یک اتفاق بی‌نظیر است.

لامی‌زاده در پایان بیان کرد: تمام تلاشمان بر این بوده که حمایت خوبی از طرح توسعه کشاورزی داشته باشیم و در همین راستا تمام کسانی را که طرح کشاورزی در دستور کار خود دارند را پس از پیگیری لازم برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی کردیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *