فوتبال لیگ برتر خوزستان/ میلاد دزفول بالهای شاهین هندیجان را شکست

خورنا:شاهین هندیجان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان، تیم فوتبال شاهین هندیجان در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان و از هفته بیست و پنجم عصر روزچهارشنبه ۲۱ فروردین ماه در استادیوم جهان پهلوان تختی هندیجان به مصاف تیم میلاد دزفول رفت که در این مصاف چهار بر صفر تن به شکست داد تا اوضاع این تیم آشفته تر از گذشته شود.

شاهین و میلاد دیدار حساسی را برگزار کردند. تیم پیروز برای ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شد و تیم بازنده نیز خطر سقوط را بیش از پیش حس کرد.

سفیدپوشان هندیجان در ادامه سریال های ناکامی خویش این بار نیز با چهار گل شکست سنگینی را از میلاد پذیرا شدند. شاگردان تختابی با زدن چهار گل و کسب سه امتیاز بسیار کوبنده ظاهر شدند تا خود را از تیمهای فانوس به دست جدا کنند و شاهین را یک گام دیگر به سقوط  نزدیکتر کردند.

قرمزپوشان دزفولی که در تمام خطوط برتر از شاهین نشان می دادند در نیمه اول با تنها گل مسلم حسین وند به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هتریک قاسم پیرسراندیب موجب شد میلاد جشنواره گل براه بیندازد که در این میان شیرازه شاهین با گل دوم از هم پاشید.

شکست شاهین می تواند علل زیادی داشته باشد اما یک نکته مهم این است که چگونه بازیکنانی که حدود بیست و پنج روز از تمرینات تیمی به دور بوده اند به یک باره وارد میدان می شوند تا چنین نتیجه ای خلق شود؟ آیا با چنین تصمیماتی  نمیتوان به آینده این تیم هندیجانی امیدوار بود.

گزارش از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *