رضایتمندی مسافران نوروزی از اماکن گردشگری و تاریخی آبادان

خورنا: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: نسبت به سال گذشته، تعداد مسافران و بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری و تاریخی شهرستان آبادان رشد چشمگیری داشته است.

سید شمس‌الدین نوربخش غفاری از بازدید بسیار خوب و رو به رشد میهمانان از اماکن دیدنی آبادان خبر داد و گفت: خدمات بسیاری را در نوروز ۹۲ به میهمانان نوروزی ارائه کردیم و این خدمات با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: برخلاف سال‌های گذشته، مسافران نوروزی به صورت منظم از اماکن دیدن کردند که نشان دهنده این موضوع است که میهمانان دارای برنامه‌ریزی صحیحی بوده‌اند.

نوربخش غفاری افزود: از ۲۰ اسفندماه سال ۹۱ برنامه‌ریزی خود را برای استقبال از مسافران انجام داده بودیم که مسافران حتی از یک هفته پیش از نوروز به آبادان سفر کردند و خوشبختانه با تمهیدات انجام شده مشکلی از این بابت پیش نیامد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان با بیان اینکه آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته رشد داشته است، عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ در بخش بلیط‌ها، مردم استقبال بسیار خوبی از اماکن، موزه‌ها و نمایشگاه‌ها داشتند.

نوربخش غفاری تصریح کرد: در کنار اماکن دیدنی و آثار باستانی آبادان نمایشگاه‌هایی را در عناوین حصیربافی، منبت‌کاری، مجسمه‌سازی سنتی، معرق‌کاری، نقاشی بیترا شیشه و همچنین غرفه عرضه بیش از ۱۵ نوع خرما را نیز داشتیم که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد.

نوربخش عنوان کرد: برای نخستین بار این نمایشگاه‌ها سازهای اصیل ایرانی را به معرض نمایش گذاشت که با حضور اساتید این رشته‌ها و همراه با آموزش هنرهای فوق برگزار شد.

وی در پایان گفت: کشتی تفریحی نیز به منظور بازدید مسافران از چشم‌انداز آبی شهرهای آبادان و خرمشهر راه‌اندازی شد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد، این کشتی همه روزه در سه نوبت برای میهمانان نوروزی سفر تفریحی برگزار می‌کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *