سه اصل سردار میرفیضی برای ارتقاء امنیت در استان خوزستان

فرمانده جدید نیروی انتظامی خوزستان گفت: پلیس تمام تلاش خود را بکار خواهد بست که با استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و سرعت بخشیدن به خدمات، پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه امنیت باشد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سردار سید محمود میرفیضی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: خداوند را شاکرم که بعد ۲۵ سال دوری از وطن خود یعنی استان خوزستان، باردیگر فرصت خدمت رسانی در این استان پیدا کردم که از این بابت از سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبری در زمینه افزایش امنیت و رضایت مندی مردم گفت: ما به عنوان پلیس در طراز انقلاب اسلامی تمام تلاش‌ خود را به کار خواهیم بست که با سه اصل استفاده از دانش و اطلاعات روز، به کارگیری فناوری و نیز سرعت بخشیدن به خدمات، به مطالبات مردمی در زمینه امنیت (با کمک همه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه) پاسخ دهیم.

فرمانده جدید نیروی انتظامی خوزستان در پایان نیز از خدمات ارزنده سردار صالحی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان تقدیر کرد و یادآور شد: مجموعه انتظامی استان خوزستان از تمامی پیشنهادات و نظرات مسئولان و بخصوص مردم عزیز، نخبگان، بزرگان عشایر و….برای رفع معایب و تقویت نقاط قوت خود استفاده خواهد کرد.