سردار رادان: خوزستان باید برای مجرمان ناامن شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید استان خوزستان با بهره گیری از ظرفیت خوب همکاران پلیس، بسیجیان، عشایر و مردم به مکانی ناامن برای مجرمان و مخلان امنیت جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سردار احمدرضا رادان امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: سردار صالحی در زمان تصدی مسئولیت در خوزستان کارنامه بسیار درخشانی از لحاظ برقراری امنیت دارد و امیدواریم که سردار میرفیضی که خود نیز اصالت خوزستانی دارد و عملکرد مثبتی هم در استانهای گلستان، مازندران و قم داشته بتواند ادامه دهنده این مسیر باشد.

وی در مورد کارهایی که سردار میرفیضی باید در خوزستان انجام دهد گفت: فرمانده جدید نیروی انتظامی خوزستان باید در کنار حفظ و تکریم فرماندهان قبلی، از ظرفیت خوب همکاران پلیس، بسیجیان، عشایر، قبایل، بزرگان، مردم و مسئولان استانی هم استفاده کند تا این استان هرچه بیشتر برای مجرمان و مخلان امنیت جامعه ناامن شود.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین با بیان اینکه خوزستان باید برای کسانی که از سلاح برخلاف امنیت منطقه و مردم استفاده می کنند نیز ناامن شود افزود: استان خوزستان باید در سایه امنیت روز افزون به مکانی امن برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی و سایر فعالیت‌های روزانه مردم تبدیل شود.

سردار رادان در پایان بر لزوم تقویت و کمک هرچه بیشتر به فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان نیز تاکید کرد.