آپدیت جدید و جذاب واتس‌اپ برای تبلت‌های اندروید

واتس‌اپ درحال کار روی قابلیتی است که اجازه می‌دهد به‌صورت هم‌زمان به یک چت و فهرست چت‌ها دسترسی داشته باشید.

به گزارش خورنا دیجیاتو نوشت: واتس‌اپ در چند وقت اخیر به‌شدت مشغول توسعه قابلیت‌های جدید برای پیام‌رسان خود بوده است. جدیدترین ویژگی نسخه بتای این اپلیکیشن برای تبلت‌ها در نظر گرفته شده که اجازه می‌دهد از نمای ساید-بای-ساید بهره ببرید و بدون ازدست‌دادن صفحه چت فعلی خود، بین گفت‌وگوها جابه‌جا شوید.

واتس‌اپ در نسخه بتای ۲.۲۳.۵.۳ برای اندروید اندکی رابط خود را دستکاری کرد تا تبلت‌ها بتوانند از حالت نمایش ساید-بای-ساید استفاده کنند. حالا در نسخه بتای ۲.۲۳.۹.۲۰ گزینه‌ای به این اپلیکیشن اضافه شده است که اجازه می‌دهد این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنید.

در توضیحات این گزینه که تحت عنوان Side-by-side view در بخش Settings > Chats دیده می‌شود، آمده است: «فهرست چت‌ها و چت فعلی خود را پهلوبه‌پهلوی یکدیگر ببینید.» بنابراین کاربران تبلت‌ها می‌توانند استفاده بهینه‌تری از صفحه بزرگ محصولات خود داشته باشند.

نمایش ساید-بای-ساید واتس‌اپ می‌تواند غیرفعال شود

قابلیت ساید-بای-ساید صفحه را به دو قسمت تقسیم می‌کند. اما اگر کسی مایل نباشد که چت‌های خود را فقط در نیمی از صفحه ببیند، می‌تواند این ویژگی را غیرفعال کند و تمام صفحه را به چت‌ها اختصاص دهد.

گزینه Side-by-Side view هنوز در اختیار تمام کاربران نسخه بتا قرار نگرفته است، اما کاربران احتمالاً تا چند روز دیگر می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. فعلاً مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در نسخه پایدار این پیام‌رسان برای عموم عرضه خواهد شد.

واتس‌اپ درحال‌حاضر مشغول کار روی چندین ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد کاربران بتوانند بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنند.

این شرکت همچنین اخیراً آپدیتی را برای پیام‌رسان خود منتشر کرده است که اجازه می‌دهد کاربران قابلیت استفاده از یک اکانت روی چند گوشی را پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی این مطلب را بخوانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *