توصیه پلیس راهور به مالکان خودروهای منطقه آزاد اروند: پلاک های قدیمی را تعویض کنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: طرح تعویض پلاک های قدیمی منطقه آزاد اروند به پلاک ملی منطقه اروند در دستور کار پلیس است.

به گزارش خورنا سرهنگ فرید کریمی زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مالکانی که نسبت به تعویض پلاک قدیم خودروی خود اقدام نکنند از دریافت هرگونه خدمات شماره گذاری مانند المثنی مدارک مفقودی و مرخصی محروم خواهند شد و بزودی پلاک قدیم اروند در زمره پلاک‌های غیرمجاز و مشمول جریمه و از تردد آنها نیز جلوگیری خواهد شد. 

وی افزود: دارندگان خودروهای اروندی با پلاک قدیمی با توجه به در پیش رو بودن ایام تعطیلات برای اینکه برنامه ریزی سفرهایشان بهم نخورد هر چه سریعتر با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و خودرو و احراز سکونت یا محل فعالیت‌شان با مراجعه به مرکز شماره گذاری گمرک شهرستان خرمشهر نسبت به تعویض پلاک قدیم به پلاک ملی اروند اقدام کنند.

سرهنگ کریمی به معامله کنندگان وسایل نقلیه مناطق آزاد توصیه کرد: اینگونه خودروها بصورت نو وارد نمی شوند و کارکرده کشورهای دیگر هستند امکان هرگونه دستکاری در ممیزات فنی را دارند بر همین اساس به هنگام تعویض پلاک، در جهت جلوگیری از هرگونه تخلف احراز اصالت خودرو از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *