مسئول بسیج سازندگی هرمزگان:

رویداد «گنج» در هرمزگان برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان از برگزاری رویداد "گنج" در استان خبرداد.

به گزارش خورنا به نقل از مهر یاسین باوقار در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد گنج در استان هرمزگان اظهار کرد: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران استان برای حمایت از طرح‌های مسئله محور، ایده‌های خلاقانه و اشتغالزای گروه‌های جهادی در هرمزگان برگزار می‌شود.

باوقار افزود: این رویداد با حمایت و مشارکت سازمان بسیج سازندگی کشور و استان وهمچنین بنیاد علوی کشور جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افزود: رویداد گنج بستری مناسب برای شناسایی و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران را به وجود آورده است و زمینه‌ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح‌های خلاق در حوزه‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی و سایر فعالیت‌ها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی کارهای بزرگی را رقم می‌زنند و سرمایه‌های اصلی ما هستند جهادگران در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط در حال تلاش و فعالیت هستند لذا حمایت و پشتیبانی از جهادگران از وظایف بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان ضمن دعوت از کلیه جهادگران هرمزگانی جهت شرکت در این رویداد بزرگ خاطر نشان کرد: رویداد گنج یازدهم و دوازدهم آبانماه ۱۴۰۱ در بندرعباس برگزار می‌شود.