اتحاد اصلاح طلبان و منفعت طلبان بندرماهشهر برای تخریب یک انتصاب؛ چرا عده‌ای از حضور “جمشید نظارت” ترسیده اند؟

جمشید نظارت، مرد متفکر و روی صحنه‌ی بسیاری از انتخابات در بندرماهشهر با حکم استاندار خوزستان به معاونت سیاسی فرمانداری بندرماهشهر منصوب شد.

پایگاه خبری ماهشهرنیوز در یادداشتی نوشت: نظارات که در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری میدان دار ستاد آیت الله رئیسی بود و پیش از آن در سالهای ۸۴ و ۸۸ فعالیت در ستاد احمدی نژاد را در کارنامه خود داشت، در دولت پیشین نادیده گرفته شد و با نگاه سیاسی صرف برخی پدرخوانده های اصلاح طلب در شهرستان از عرصه مدیریتی کنار گذاشته شد.

حسادت و خودخواهی برخی پدرخوانده های اصلاح طلب شهرستان با انتشار حکم معاونت نظارات در فرمانداری به اوج رسید و با انتشار پیام تبریکی صوری و عامدانه سعی در تخریب نظارات کردند تا اینچنین ناجوانمردانه در تخریب نظارات با گروهک سیاسی و منعت طلب ماهشهر متحد شوند‌.

اما گروهک سیاسی منفور و منفعت طلب ماهشهری که اکنون از شادگان مدیریت میشود و خود را مالک تمام پستهای مدیریتی شهرستان میداند، انتصاب نظارات را شکستی بزرگ برای خود دانسته و شخصیت مستقل، کاردان و قاطع نظارات را مانع بزرگی برای رسیدن به اهداف خود در شهرستان و به خصوص فرمانداری میدانند.

پدر خوانده این گروهک که همیشه نگاهی به جایگاه مجلس و فرمانداری بندرماهشهر داشته و هرکس را سد راه خود ببیند با روش های ناجوانمردانه حذف میکند، انتصاب جمشید را خطری جدی برای ادامه جولان خود در شهرستان میبیند و سعی کرد با هیاهوی رسانه ای حواشی بسیاری برای مرد تازه نفس فرمانداری بسازد‌.

حضور جمشید نظارات در کنار فرماندار کاردان و اهل میدان بندرماهشهر میتواند وزنه‌ی اجرایی و حاکمیتی شهرستان را سنگین تر و روند امور را سرعت ببخشد و روسیاهی برای گروهک مذکور بماند.

در بخش بعدی این یادداشت، به نقاط حساسی خواهیم پرداخت که توسط نیروهای این گروهک اشغال شده و روند توسعه شهرستان و اجرای سیاستهای ارزشمندی که فرماندار جوان و کارکشته‌ی بندرماهشهر دنبال میکند را با کندی مواجه میکند.