انجام عملیات بزرگ اورهال پتروشیمی غدیر/بکارگیری ۶٠٠نیروی کاملا بومی برای عملیات اورهال

براساس برنامه زمان‌بندی‌شده عملیات اورهال واحدها و مخازن پتروشیمی غدیر، به همراه تعویض و تعمیر برخی قطعات با همکاری ۶٠٠ نیروی بومی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، عملیات اورهال واحدها و مخازن پتروشیمی غدیر از امروز ۱۸ تیر آغاز شده و تا اواسط مردادماه طبق برنامه زمان بندی شده، ادامه خواهد داشت.

در این عملیات، برای نخستین بار بسیاری از شیرآلات و تجهیزات کمیاب شرکت مورد تعویض و تعداد محدودی نیز تعمیر شدند که از آن، می توان به عنوان گامی بلند در رفع مشکلات تولید، متاثر از کمبود این تجهیزات، یاد کرد.

همچنین در کنار تعویض مخازن ۲۱۵، ۸٠۱، ۲٠۴، ۲٠۵، ۱۳٠۲، ۵٠۹ و ۶B، برج های ۳٠۳ و ۳٠۴ نیز که در تاریخ پتروشیمی غدیر و از زمان راه اندازی این شرکت، باز نشده بودند، در این اورهال باز شده و مورد بررسی، شستشو، تمیزکاری قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، حدود ۶٠٠ نیرو برای عملیات اورهال به کارگیری شدند که با تاکید مدیریت شرکت، از نیروهای بومی منطقه برای اجرای آن اشتفاده شده است.

در این اورهال، قطعاتی چون ولوها، کنترل ولوها باز و یدکی آنها تعویض می شود؛ همچنین لاین هایی که به دلیل خوردگی سوراخ شده و دارای اشکالاتی بودند و از زمان تاسیس شرکت تعویض نشده بودند، مورد تعویض قرار می گیرند.

تعویض شش عدد مبدل اصلی شرکت و همچنین تعویض و تعمیر ۱۰۰۰ قطعه و تجهیز مهم صنعتی،بهمراه رفع برخی گلوگاههای تولید
که باید پس از Retube تعریف گردد، از جمله اقداماتی است که در این عملیات انجام می شود که وسعت و حجم کار موجود این اورهال را نسبت به تعمیرات سالهای گذشته به متمایز نمود.

لازم به ذکر است، رعایت اصول ایمنی و حفاظتی از سوی مدیریت شرکت به همه بخش‌ها و پیمانکاران اعلام و تاکید شد، ایمنی اولویت نخست کاری افراد باشد و همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌های ایمنی هستند.