دفاع تمام قد حبیب آقاجری از حق مردم بندر ماهشهر/ اخراج بخشدار بندر امام از دفتر نماینده

 

از عصر دیروز کلیپ هایی در فضای مجازی در خصوص اخراج بخشدار بندر امام از دفتر نماینده این شهر توسط حبیب آقاجری منتشر شده است. اما اصل داستان چیست؟

یک منبع آگاه که نمیخواست نامش فاش شود به خبرنگار خورنا گفت: در این جلسه رییس آموزش و پرورش، شهردار و بخشدار بندر امام، مسئول دفتر و روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی حبیب آقاجری در بندر امام حضور داشتند.

وی ادامه داد: آقاجری در این جلسه نحوه تقسیم بودجه شورای راهبردی را توضیح داد و از تقسیم بودجه شورای راهبردی براساس سرانه جمعیت بین شهرهای بندر ماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شهر چمران، شهرک‌های اطراف و روستاهای بخش مرکزی بندر ماهشهر صحبت کرد.

این منبع آگاه افزود: در این میان بخشدار بندرامام با نسبت دادن صحبت‌های ناشایست به مردم بندر ماهشهر کلام حبیب آقاجری را قطع کرد و توزیع بودجه شورای راهبردی براساس سرانه جمعیت را ناعادلانه دانست.

او گفت: آقاجری نیز در پاسخ به بخشدار گفت که این تصمیم با همفکری فرماندار بندر ماهشهر که نماینده عالی دولت در منطقه است گرفته شده و افزایش سهم بندر امام باعث کاهش سهم باقی شهرها و روستاها و تضییع حق آن‌ها خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این بین بخشدار بازهم به صحبت‌های ناشایست و غیرمنطقی خود ادامه داد و خواستار نظارت مستند خود بر بودجه شورای راهبردی شد که در این بین حبیب آقاجری در دفاعی تمام قد از حقوق مردم بندر ماهشهر و شهرهای اطراف به بخشدار بندر امام اعتراض و وی را از دفتر خود اخراج کرد.

️ این منبع آگاه افزود: زمان این جلسه به بیش از ۲ ماه قبل باز میگردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • . در اینخصوص مدرکی داری که بخشدار توهین کرده ارائه کن فایل صحبت نماینده ماهشهر با بخشدار موجوده گوش کنی میفهمی کدام طرف منطق نداشته
  • ناشناس فرماندار ماهشهر دست نشانده همین نماینده است
  • مانی چرا هیچ صحبتی حاج حبیب ازفقر بیکاری فساداداری وتام اختیاربودن مدیرعاملان پتروشیمی نمیکنه خبرداره یه مشت ادام فاسدوبی مسولیت دارن منطقه ویژه رواداره میکنند مگه نماینده مردم شهرنیست هم مومن باخداوباوجدان هست هم مردم دوست بیایدریشه اینها روخشک بگنه که ریشه مردم راخشک کردن ودارن جولان میدن
    • ناشناس آقای آعاجری ناتوان از اخذبودجه در کشور است و به پتروشیمی ها فشار می آورد. پول مالیات و ارزش افزوده حاصل از مخارج شرکت‌ها را چه کسانی حیف ومیل می‌کنند و در کجا خرج می شود .پول شورای راهبردی چطور تقسیم می شود. پول شورای راهبردی باید خرج شهر شود.با شفافیت میزان بودجه تخصیصی به تمام سازمان‌ها و ارگان‌های شهر مشخص شوند. سازمانی که ناتوان از اخذ بودجه کشوری است و برای حفظ صندلی مدیریتی از مطالبه گری از بالا دستی های تهران نشین می ترسد باید برکنار شود.
  • جواد بعید میدونم حتما نقشه‌ای در کاره
  • ناشناس سلام با توجه به قدرت بیان ضعیف نماینده مجلس و دیدن برخی از کلیپ های آقای حبیب آقاجری و نحوه صحبت کردن ایشون، بدون شک نتونسته بخشدار بندر امام رو توجیه کنه و به قول معروف کم آورده و چون حرفی برای گفتن نداشته از ترفند داد و بیداد کردن و انداختن بیرون بخشدار بندر امام اقدام کرده. آقای آقاجری باید بدونن که آدم عاقل هیچ وقت پل های پشت سرش رو خراب نمی کنه، جای تاسف داره که نماینده حد خودش رو نمی دونه، مگر بخشدار بندر امام غیر از دفاع از مردم و تهیه رفاهیات آنها خواسته دیگری داشتند؟
  • حسن حبیب اقاجری دلش برای مردم ماهشهر نسوخته ونمیسوزه پولهای گنده پتروشیمی توی ماهشهره ومدیران وکارمندای پتروشیمی توماهشهر تردد دارند به بندر امام چه صنمی داره باید هم آقاجری این کار رو بکنه وگرنه سالهای پیش باید سربندر شهرستان میشد ولی حضور نامیمون این قبیل آقایان توی دوره های متمادی باعث این عقب ماندگی ومشکلات سربندر شده شهری با داشتن اصلی ترین مبدا شاهراه کشور وبزرگترین بندر تجاری وپتروشیمی های مادر ماهشهر کجای این کاره!!!!!
    • ناشناس چه کسی به شما خبر داده است؟ نماینده از نظر حقوقی هیچگونه مسولیتی در شهر ندارد .بودجه شورای راهبردی چه ارتباطی به نماینده دارد. خرج که از مهمان بود حاکم طایی شدن آسان بود
  • بنده خدا دراین چندین سال مسئولیت ؛هزینه پمپ برایکشیدن آب ازلوله های آبرسانی شهرکه پرازلجن،گل وهزاران املاح است ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰درصد،خریدوتعمیروخریدانواع فیلترتصفیه آب برای شهروندان افزایش یافته.خیابانهای شهرجگرزلیخا،پارتی بازی الی ماشاله،ناامنی،بی خیالی وبی کیفتی دادگاهها،دزدی .عدم بودن برنامه ریزی برای حل مشکلات زیربنایی شهروهزاران مشکل.سئوال به کدام یک رسیدگی شده؟؟؟؟؟