مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان:

شرکت نفت و گاز اروندان: حل مشکلات پیمان میدان نفتی آزادگان جنوبی در اولویت اول است

در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و نمایندگان شرکت تکنو انرژی سپهر کیش(تسکو) مشکلات و موارد قابل پیگیری در این پیمان بحث و گفتگو شد.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این نشست که با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران و روسای این شرکت با مدیران ارشد و رئیس کارگاه شرکت تکنو انرژی سپهر کیش(تسکو) برگزار شد، در خصوص حل و فصل سریع مشکلات و معضلات حاکم در این پیمان مربوط به میدان آزادگان جنوبی و شمالی مطالبی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

عذاری اهوازی با بیان اینکه نگاه ویژه به حل مشکلات ایجاد شده در امر تولید و همچنین دغدغه پرسنل زحمتکش شاغل در این پیمان از ابتدا تاکنون چالش های متفاوتی برای ما رقم زده است، اظهار داشت خواهان حل آنها در اسرع وقت هستیم.

وی اضافه‌ کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات پرسنل پیمانکاری مناطق عملیاتی که در شرایط سخت آب و هوایی و بدور از امکانات مطلوب، جهادگرانه در حال تلاش هستند همیشه از اولویت های نخست بنده و همکارانم بوده و نظر به اهمیت این موضوعات جلسات و مکاتبات متعددی با مدیریت و روسای شرکت تسکو انجام شده است که متاسفانه به وعده های داده شده عمل نشده است. از این رو امیدواریم در پایان این نشست که با رویکرد مثبت شرکت تسکو همراه است شاهد تحقق اهداف هر دو شرکت باشیم. 

در ادامه این جلسه نیز موسوی از مدیران شرکت تکنو انرژی سپهر کیش(تسکو) با اشاره به این موضوع که حضور شرکت تسکو در این جلسه، حل و فصل تمامی مشکلات پیش آمده از شروع پیمان تا کنون است، بیان داشت: حضور و انتخاب این شرکت بر اساس روال قانونی مناقصات در میدان آزادگان شمالی نشان از حسن انتخاب و توجه مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان دارد و بیانگر آن است که مشکلات و مسایل برجا مانده در پیمان آزادگان جنوبی کاملا کاری و بر حسب کاستی ها صورت گرفته ایجاد شده است و از این رو شرکت تسکو تمام اهتمام خود را در جهت برطرف کردن مشکلات و دغدغه کارفرما و نیروهای شاغل در این پیمان طی روز های آتی خواهد بست و تا تحقیق وعده های قبلی و حل مشکلات برجامانده دستورات لازم داده می شود. و این آسودگی خاطر داده می شود که به وعدهای داده شده جامع عمل پوشانده خواهد شد.

گفتنی است از اهم موارد مطرح شده جهت تصمیم گیری نسبت به حل آنها به مواردی همچون؛ بررسی و حل مشکل اضافه کاری پرسنل و افزایش میزان ساعات آن، تامین البسه و کفش کلیه پرسنل واحد های حراست، ایمنی، تعمیرات، عملیات و راننده ها حداکثر تا پایان ماه جاری، تامین کانکسهای باقیمانده جهت نیروهای حراست، تامین سوخت مورد نیاز ژنرانورهای سر چاهی و ملزومات آنها، بکارگیری یک پزشک مجرب و مقیم در سایت اداری ازادگان‌جنوبی طی روزهای آینده و…‌‌ میتوان ذکر کرد که نسبت به حل آنها گفتگو و تصمیم گیری شد و از سوی شرکت تسکو نسبت به حل و فصل این موارد قولهای مناسب داده شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *