افتتاح نمایندگی ۲۲۰۶ کرمان موتور در خوزستان + تصاویر

نمایندگی 2206 کرمان موتور امروز سه‌شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در محل مجموعه خودرویی نجفی اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز جواد قلعه‌ تکی‌زاده مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودر در حاشیه افتتاح این نمایندگی در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما از ایجاد دومین نمایندگی کرمان موتور در خوزستان افزایش رضایت و خدمات دهی هرچه بیشتر به خریداران محصولات این شرکت در استان است.

وی با بیان اینکه با توجه به شاخص‌های استاندارد هر سال به میزان رضایتمندی مشتریان ما افزوده می‌شود اظهار کرد: تأمین قطعات، تسریع در سرویس‌ها و خدمات‌دهی، افزایش دوره گارانتی و همچنین راه‌اندازی امداد خودرو در محل از جمله اقداماتی است که برای امسال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو یادآوری کرد: محصولات کرمان موتور سال‌هاست که آزمون و امتحان خود را پس داده و ما در این شرکت هیچ وقت کیفیت را فدای هیچ چیز دیگری نکرده‌ایم.

قلعه‌ تکی‌‌زاده ضمن اشاره به تاثیرات تحریمها بر شرکت کرمان موتور گفت: تحریمها ضررهای فراوانی را به شرکت ما وارد کرد چراکه این تحریمها چندین بار باعث توقف همکاری ما با برندهای بزرگ دنیا شد.

وی افزود: البته با تمام این تفاسیر در حال حاضر با برندهای لیفان و جک نیز در حال همکاری هستیم و علیرغم تمام مشکلاتی که داریم سعی خواهیم کرد که رضایتمندی مشتری‌ها را حفظ و حتی ارتقا هم دهیم.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در پایان در خصوص تولید خودروهای برقی گفت: در این زمینه قراردادی با گروه مپنا منعقد کرده‌ایم و نهایتا تا یکسال آینده نیز شاهد تولید خودروهای برقی در شرکت کرمان موتور خواهیم بود.

در ادامه این مراسم محمدرضا محمودی قائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌ خودرو نیز گفت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش میزان رضایتمندی مشتریان بر اساس استانداردهای شرکت بازرسی اسکیوآی بوده‌ایم و اکنون ۵۵ درصد نمایندگی‌های استانی در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش، دارای رتبه یک هستند که بی سابقه است؛ ۳۸ درصد رتبه دو و تعداد محدودی نیز رتبه سه دارند که پلن‌هایی برای ارتقای این شرکت‌ها در دستور کار است.

وی بیان کرد: ما از تمام مشتریان پس از پذیرش خودرو نظرسنجی می‌کنیم و نتیجه آن را به عنوان پروژه به نمایندگان ارائه می‌کنیم تا اگر به صلاحاتی نیاز است، انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌ خودرو ادامه داد: همچنین در زمینه تامین قطعات یدکی نیز طوری سفارش می‌دهیم که خودروهای متوقف شده به هیچ عنوان نداشته باشیم؛ ما سال ۱۴۰۰ هیچ خودروی متوقف شده‌ای در نمایندگی‌ها نداشتیم.

محمودی بیان کرد: در بحث خودکفایی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیز در حال حاضر اکثر قطعات مصرفی در داخل تولید می‌شود؛ فیلتر روغن، لنت و سایر اقلام مصرفی نیز داخلی شده و مردم با برند شرکت بم‌خودرو یا کرمان موتور محصولات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: روغن موتور مورد استفاده در شهرکهای ما کاملا اصل است و تمام نمایندگی‌ها فقط باید از برندی که اعلام می‌شود استفاده کنند چراکه روغنهای تقلبی در بازار زیاد بوده و می‌توانند به خودرو و گارآنتی آن آسیب بزنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بم‌ خودرو در پایان خاطرنشان کرد: تمام نمایندگی‌های ما در دو دوره بازرسی می‌شوند؛ بازرسی‌های فصلی نیز داریم و در آن آخرین چک لیست‌ها بررسی می شوند.

امیر نجفی مدیر نمایندگی ۲۲۰۶ کرمان موتور در خوزستان نیز در این مراسم افتتاحیه اظهار کرد: حضور مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم‌خودرو قلعه تکی‌زاده، محمودی قائم مقام وی و هیئت عالی‌رتبه شرکت در اهواز برای مدیریت و تمامی پرسنل سخت‌کوش این نمایندگی مایه مسرت و دلگرمی مضاعف است.

وی افزود: این حضور نشانه بی‌بدلیل از نگاه خاص شرکت در سرمایه‌گذاری کلان و آینده‌ساز در اهواز و استان مقاوم خوزستان است.

مدیر نمایندگی ۲۲۰۶ کرمان موتور در خوزستان تصریح کرد: سعی ما و شرکت خدمات و تجارت بم خودرو همواره سرمایه گذاری درون استانی، پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در راستای اشتغال و کاهش بیکاری در استان خوزستان است؛ با افزایش کیفیت و استانداردسازی درارائه خدمات به همشهریان نیز خرسندی و آرامش آنها را در این مجموعه فراهم می‌کنیم.

نجفی در پایان خبر داد: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع و شامل نمایشگاه و فروشگاه، سالن پذیرایی مشتریان، سوله تعمیرات و انبار قطعات یدکی است؛ خوشبختانه به لطف خداوند متعال موفق شدیم تعداد ۱۵ نفر از همشهریان را به صورت تمام وقت در واحدهای مختلف این نمایندگی بکارگیری و نقشی هرچند کوچک در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در اشتغال ایفاد کنیم.