هشدار استاندار خوزستان: متمردان مصوبات ستاد کرونا به دادگاه معرفی می‌شوند

استاندار خوزستان ضمن اشاره به مصوبات ستاد کرونا استان در خصوص جمع آوری زباله‌های عفونی بیمارستانهای رازی و سینا اهواز گفت: سرنوشت تمردکنندگان تصمیمات ستاد کرونا به دادگاه ختم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان امروز سه‌شنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست کارگروه مدیریت پسماند خوزستان اظهار کرد: بحث جمع‌آوری پسماندهای بیمارستانی بسیار مهم است چرا که با سلامت افراد سروکار دارد و لذا همه دستگاه‌ها وظیفه دارند که هم افزایی و مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر ستاد کرونای استان در خصوص جمع آوری زباله‌های عفونی بیمارستانهای رازی و سینا اهواز تصمیمی گرفته این تصمیم لازم الاجرا است و گرنه سرنوشت تمردکنندگان به دادگاه ختم می‌شود.

استاندار خوزستان جمع‌آوری پسماند را وظیفه اصلی شهرداری دانست و گفت: باید یک آسیب‌شناسی از وضعیت پسماندها در سطح شهر اهواز صورت بگیرد چرا که انباشت نخاله‌های ساختمانی و زباله در سطح این شهرستان طی سالیان متمادی رخ داده است.

خلیلیان افزود: البته باید هرچه سریعتر فرآیند جمع‌آوری زباله‌ها و نظارت بر آن در شورای شهر اهواز تصویب شود تا دیگر شاهد برنامه‌ریزی مجدد برای این جریان نباشیم.

وی در پایان یادآور شد: محیط زندگی برای مردم خوزستان باید مناسب باشد و فراهم‌سازی این محیط وظیفه دستگاه‌ها است، چرا که مردم برای بهبودی وضعیت زندگی خود به مسئولان امید دارند.