بوشهر میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ٢٩ بهمن به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.  

به گزارش خبرگزاری خورنا:رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر بیان کرد: طبق اعلام فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور (موتورکراس) در بخش آقایان و در تمامی رده‌های سنی با حضور ١۵٠ ورزشکار از سراسر کشور به مدت ٢ روز در تاریخ‌های ٢٨ و ٢٩ بهمن از ساعت ٩ صبح  و  با رعایت کامل ضوابط بهداشتی به میزبانی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ورزشی بندرگاه شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

مهدی شمسی اضافه کرد: که این مسابقات در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش داشته‌ایم که مسابقات بوشهر را نزدیک به قوانین جهانی و با کیفیت بهتر برگزار کنیم و اینکه نسبت به راند اول مسابقات که در آباده شیراز برگزار شد، یکسری قوانین به روزتر در مسابقات راند دوم بوشهر اجرایی خواهد شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی تمامی عوامل هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر جهت آماده‌سازی پیست ورزشی بندرگاه و استانداردسازی آن، تمام همت خویش را معطوف به هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات معطوف کرده‌ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *