باقر خرازی اعلام کاندیداتوری کرد

خورنا: دبیرکل حزب الله ایران گفت: کشاورزان محرومترین قشر جامعه هستند و افزایش قیمت نهادهای کشاورزی به شدت به آنها ضربه زده است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمدباقر خرازی شامگاه سه شنبه در جمع کشاورزان استان خوزستان با اعلام نامزدیش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری، حمایت از قشر کشاورز را برای کشور مهم و حیاتی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: کشاورزان محرومترین قشر جامعه هستند و با افزایش قیمت بی سابقه نهاده های کشاورزی مانند کود و بذر متحمل سختی و مشقت فراوانی هستند. با چنین سیاستهایی از سوی وزارت جهاد کشاورزی نمی توان کشاورزی ایران را به جایگاه واقعی خود رساند.

دبیرکل حزب الله ایران که قصد دارد در صورت رئیس جمهور شدن دولت المتقین را تشکیل دهد، عنوان کرد: اولین کار دولت المتقین این است که وامهای عقب مانده کشاورزان بخشوده شده و نهاده های کشاورزی نیز با قیمت ارزان و یا رایگان در میان کشاورزان توزیع شود.

خرازی شش پایه اصلی حزب الله ایران را بشریت، انسانیت، آدمیت، مسلمان بودن، شیعه بودن و متقی بود عنوان کرد و گفت: در ایران اصول مسلمانی و آدمیت به خوبی رعایت نمی شود.

وی، راهکار حل مشکلات کنونی کشور را سرکار آمدن یک روحانی به عنوان رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: اگر یک رئیس جمهور رئیس جمهور بود کشور به چنین سرنوشتی مبتلا نمی شد ضمن اینکه در شرایط فعلی تمام سرمایه گذاری ها مثل ریختن سرمایه درون چاه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *