سردار احمدی مقدم: خوزستان در تصادفات جاده‌ای سوم است

خورنا: فرمانده ناجا گفت: برابر شاخص‌های موجود روند افزایشی سرقت‌ها در کشور از آذرماه رو به کاهش بوده و هم اکنون در آستانه پایان سال به سطح استانداردی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در استان خوزستان مربوط به تصادفات بود که با اتخاذ تدابیر لازم خوشبختانه شاهد کاهش این شاخص و کسب رتبه سوم کشوری در کاهش تصادفات در استان بوده‌ایم و در مجموع شرایط امنیتی استان نسبت به گذشته نیز بهبود یافته است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در استان خوزستان، سرقت‌ها و مشکلات مرزی (نظیر قاچاق سلاح و مواد) کاهش چشمگیری داشته است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برابر شاخص‌های موجود روند افزایشی سرقت‌ها در کشور از آذرماه رو به کاهش بوده و هم اکنون در آستانه پایان سال به سطح استانداردی رسیده است.

وی با بیان اینکه توانسته‌ایم در ماه‌های پایان سال افزایش سرقت‌ها را مهار کنیم، گفت: با افزایش شاخص سرقت‌ها در ماه‌های مورد اشاره اقدامات قضایی و انتظامی به ویژه در بحث سرقت‌های خشن در دستور کار قرار گرفته و از سویی دیگر اقدامات اقتصادی دولت نیز دراین راستا موثر بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *