راه اندازی حوزه علمیه برادران در هندیجان

خورنا: امام جمعه موقت اهواز از راه‌اندازی حوزه علمیه برادران با کیفیتی مطلوب در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در کنگره چهار شهید روحانی شهرستان هندیجان که در سالن اجتماعات حضرت سمیه(س) هندیجان و با حضور مسئولان شهری و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس در کشورمان شاهد هرگونه افتخارات و رشادت و دلاوری‌ها از ملت بزرگمان بودیم.

وی افزود: مسئله مهمی که پس از انقلاب اسلامی به وقوع پیوست به واسطه کینه دشمنان نظام که در رأس آنها رژیم صهیونیستی و امریکا بود که به دنبال آن نیز جنگ تحمیلی رخ داد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اما مقاومت ملت غیور ایران اسلامی توانست به خوبی کشورهای استعماگر را به زانو درآورده و جبهه‌های حق علیه باطل را به روسیاهی برای دشمنان مبدل کند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در صحنه‌ها اضافه کرد: ملت ایران امسال نیز چون همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با به تصویر کشیدن یکپارچگی و انسجام مداومشان، چشم دشمنان را کور کرده و آنها را وادار به عقب نشینی فکری و عملی کردند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: به راستی که حضور روحانیون در همه صحنه‌های نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و این مهم را نیز دشمنان نظام و انقلاب تاکنون به خوبی درک کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: حوزه علمیه برادران شهرستان هندیجان به زودی راه‌ اندازی خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز همچنین عنوان کرد: این مکان فرهنگی، علمی و معنوی با ظرفیت و کیفیتی بسیار مطلوب و در خور شان شهرستان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

وی در پایان از مسئولان خواست با برگزاری چنین مراسم و یادواره‌هایی، بیش از پیش در راستای شناساندن شهدا به نسل امروز اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *