استفاده از مشاوران توانمند در تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی آبادان

خورنا: شهردار آبادان خواستار استفاده از مشاوران توانمند در تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود رضا شیرازی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و تصمیماتی که در شورای فرهنگ عمومی گرفته شده است تنظیم سند چشم‌انداز فرهنگی این شهرستان است.

وی افزود: سند چشم‌انداز فرهنگی آبادان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است که اجرای آن می‌تواند نتایج اثربخشی داشته باشد.

شهردار آبادان ادامه داد: در زمینه تنظیم سند چشم‌انداز فرهنگی این شهرستان باید به یک نکته اساسی توجه کرد که آن نیز استفاده از کارشناسان و مشاوران خبره و توانمند است.

شیرازی تصریح کرد: در صورتی که سند چشم‌انداز با انجام بررسی‌های لازم و مطابق با نیاز آبادان توسط مشاوران و متخصصان حاذق در این حوزه تدوین شود می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرداری آبادان نیز با استفاده و بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصان درحال تدوین سند چشم‌انداز آبادان در افق ۱۴۱۰ هستیم.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار داد در زمینه کارگروه‌هاست.

شیرازی گفت: متاسفانه تجربه تشکیل کارگروه‌ها نشان می‌دهد که ایجاد آنها نتوانسته‌اند انتظارات لازم را برآورده کند.

وی تصریح کرد: علت این امر آن است که کارگروه‌های تشکیل شده به علت انبوه کارهای دیگر در دست اقدام خیلی زود فراموش شده و خروجی مناسبی را از خود ارائه نکرده‌اند.

شهردار آبادان در پایان گفت: باتوجه به در پیش بودن ایام عید نوروز برنامه‌های فرهنگی و همراه با نشاط اجتماعی در آبادان در نظر گرفته شده است که در این ایام مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *