بررسی سوابق گزینه های شهرداری بهبهان

آرش دُر برای شهرداری بهبهان دُر نمی شود

در حالیکه مدیریت پر حاشیه و پر چالش آرش دُر، در یک سال اخیر در کوت عبدالله ، شهری با وسعت و جمعیت کمتر از نصف شهر بهبهان سبب مشکلات فراوانی برای مردم این شهر شده است این پرسش‌ مطرح است که امروز با چه معیار و ملاک هایی برای شهرداری بهبهان داوطلب شده است

 

کیهان پاک سرشت

قسمت دوم

آرش دُر گزینه شهرداری بهبهان، امروز در حالی در آستانه برکناری از شهرداری کوت عبدالله می باشد که علاوه بر حواشی متعدد در مجموعه تحت مدیریت او ،در طول یک سال اخیر به گفته یوسفی نماینده این حوزه ،بدهی های شهرداری این شهر نسبتا کم جمعیت، به رقم نجومی حدود صد میلیارد رسیده است.

حال سوال اینجاست که آقای آرش دُر که تنها ۴۰ روز پس از انتخاب به عنوان شهردار ماهشهر ، به دلیل عدم احراز صلاحیت اش برای شورای شهر بر کنار شده است و اگر امروز شهردار شهر کوت عبدالله است به لطف حمایت دستوری آقای شریعتی است
آیا ورودشان به عرصه کاندیداتوری شهرداری بهبهان هم با حمایت در سایه همان دوستانشان است که در انتخاب مدیران ضعیف برای بهبهان دارای سابقه هستند؟

همانطور که در طی چهار سال چهار فرماندار بدون تجربه و رزومه به بهبهان تحمیل کردند یا این معرفی دلایل دیگری دارد؟

شورای محترم ششم بهبهان نباید جوانی کند و اسیر نام ها و رزومه ها شود بلکه باید با تحقیقات کامل این بار انتخاب هوشمندانه ای انجام دهد.

در حالیکه مدیریت پر حاشیه و پر چالش آرش دُر، در یک سال اخیر در کوت عبدالله ، شهری با وسعت و جمعیت کمتر از نصف شهر بهبهان سبب مشکلات فراوانی برای مردم این شهر شده است این پرسش‌ مطرح است که امروز با چه معیار و ملاک هایی برای شهرداری بهبهان داوطلب شده است ؟

آیا چالش ها و مشکلات شهر بهبهان کمتر از کوت عبدالله است و آیا آقای دُر تصور کرده اند که در شهرداری بهبهان با چالش های کمتر و ساده تری روبرو خواهد شد؟

امروز درآمدزایی پایدار از ضروریات توسعه بهبهان به شمار می رود و آقای آرش دُر که با وجود رزومه و سابقه کار طولانی در شهرداری ها، کارنامه درخشان و مشخص و قابل دفاعی ندارد چگونه می تواند برای بهبهانی که حتی ظرفیت های آن را به خوبی نمی شناسد درآمد زایی کند و از شهر ما هم یک کوت عبدالله نسازد.

آقای دُر که با وعده حل مشکلات شهرداری کوت عبدالله به خصوص کاهش بدهی ها داوطلب سمت شهردار آن شهر شده بود ،امروز شهرداری اش را به گفته نمایندگان آن شهر در گفتگوی خبری شبکه خوزستان که حتما پیشنهاد می کنم همشهریان عزیز بویژه اعضای محترم شورا آرشیو منبع گزارش ما را بازبینی نمایند ، با بدهی نجومی صد میلیارد تومانی تحویل می دهد ، پس شهرداری بهبهان که با بدهی فعلی ۱۵۰ میلیارد تومان(به گفته برخی از منابع) تحویل می گیرد ، با این حجم از کار عقب افتاده را چگونه می خواهد آباد کند و دست آخر چگونه تحویل خواهد داد؟

واقعیت امر این است که شرایط حساس فعلی بهبهان برای سکانداری ایشان و برخی دیگر از گزینه های داوطلب مناسب نمی باشد.
بهبهان سالهاست که از مسیر توسعه جا مانده است و مسئولینی بزرگ ، آزموده شده ، خوشنام و با توانمندی های ویژه تر و متناسب با شرایط امروز شهر می خواهد.
بدون شک تجربیات تلخ مدیریتی آرش دُر می تواند زنگ خطری برای مردم بهبهان باشد که امیدواریم اعضای محترم شورای ششم بهبهان ضمن رعایت شفافیت در رفتار و تصمیمات خود ، آینده و رفاه و آسایش مردم و همچنین آبادانی و توسعه شهر بهبهان را قربانی زد و بند ها و سفارشات و یا دستورات افراد و نهادها یا پدر خوانده های غیر مرتبط با شورا نکنند و با تصمیمی علمی و کارشناسی شده بار دیگر امید به رشد و پیشرفت را در دل مردم و بویژه جوانان شهر زنده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *