محیط بان شوشتر در درگیری با شکارچیان غیرمجاز چاقو خورد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از مجروحیت یکی از محیط بانان این اداره به وسیله چاقو در درگیری با شکارچیان غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خورنا بهروز نجاتی با بیان این خبر اظهار کرد: صبح روز جمعه مأمورین یگان حفاظت محیط زیست در حال مأموریت گشت زنی در زیستگاه های آزاد حوزه استحفاظی شوشتر و حوالی روستای نصیر با یک گروه از شکارچیان غیرمجاز برخورد کرده که پس از تعقیب و گریز و توقف خودروی آنها در حالی که قصد ضبط سلاح شکاری آنها را داشتند یکی از این متخلفان شکار در اقدامی ناجوانمردانه با چاقو به سمت رضا عرفانی محیط بان اداره حمله ور شده و ضمن وارد کردن جراحت به وی اقدام به فرار می‌کنند.

وی ضمن اشاره به کشف و ضبط لاشه یک قطعه پرنده حمایت شده دراج و یک قطعه خوتکای معمولی از این شکارچیان متخلف گفت: صورت جلسه این تخلف با توجه به تصاویر گرفته شده از چهره متخلفان و پلاک خودروی آنها جهت پیگرد قانونی و صدور احکام کیفری به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست شوشتر در پایان خاطر نشان کرد: محیط بان مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل و خوشبختانه جراحت وارده سطحی بود که پس از انجام بخیه و پانسمان از بیمارستان مرخص شد.