تکلیف شورای بهبهان را قبل از زد و خورد ها ناشی از اطلاعیه های خطرناک مشخص کنید

 

گویا غائله انتخابات بهبهان قصد تمامی ندارد و هر روز شاهد یک اطلاعیه و یا یک سخنرانی هستیم.
اطلاعیه های دعوت به تجمع که در عمل چیزی به جز اعمال فشار نیست و دعوت کنندگان به این تجمعات باید بدانند که این قبیل کارها رهاورد خوبی نخواهد داشت و بدعت گذاری محسوب می شود.

در این بین نقش فرماندار و اعضای شورای تامین برای جلوگیری از این بدعت گذاری ها و عواقب آن بسیار مهم است و فقط اعمال نظر قاطع شورای تامین بر طبق مر قانون می تواند پایانی بر این اطلاعیه های پر حاشیه باشد، ولی انگار قصد و اراده ای بر ختم این موضوع نیست.

شورای شهری که باید از ۱۵ مرداد ماه با تمام توان شروع به کار می کرد ولی تا کنون هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی جلسات این شورا به دلیل نبود نفر هفتم که با شش نفر از اعضا برای انتخاب شهردار شکل می گرفت بی نتیجه ماند و فقط می توان با ورود عضو هفتم تصمیماتی جدی گرفت.

در تمام یادداشت های قبلی این رسانه به مشکلات عدیده شهر بهبهان اشاره شد و بارها کسانی که دلسوز شهر و دیار خود بودند با قلم زدن تذکراتی از سر دلسوزی داده اند ولی این اتلاف وقت در تصمیم گیری نمی تواند نشانه خوبی باشد و شهر ملتهب بهبهان را به سمتی خواهد برد که در شان مردم فهیم این شهر نخواهد بود.

شهری که با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند و نیاز هست که در بسیاری از موارد تصمیماتی جدی گرفته شود تا بتوان مقداری از این مشکلات را کاست.

تقریبا در تمام شهر هایی که در کشور با موضوع مشابه بهبهان مواجه بودند در چند هفته گذشته تصمیمات نهایی بر طبق قانون گرفته شد و اعضای شورای شهر کار خود را شروع کرده اند ولی مشخص نیست در شهر بهبهان چه اتفاقی افتاده که اراده ای برای حل این مشکل وجود ندارد و همچنان بنا بر بلاتکلیفی هست.

شورای تامین شهرستان بهبهان نیاز هست که تصمیمی که قانون تایید کننده آن هست را بگیرد و این معطل کردن در تصمیم گیری نمی تواند نتیجه خوبی را رقم بزند و باید قبل از آن که شهرداری وارد بحران شود تصمیم نهایی را گرفته و اجرا کند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *