پیکر شهید مدافع امنیت بندرماهشهر در این شهرستان تشیع شد

پیکر شهید " ضرغام پرست " از شهیدان مدافع امنيت، صبح امروز جمعه با حضور مردم ولایت مدار شهرستان و جمعی از مسؤلین استانی و شهرستانی در بندرماهشهر تشیع شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا، مراسم تشیع پیکر شهید در محل مصلای امام خمینی(ره) بندرماهشهر با حضور خانواده شهید، آحاد مردم و مسؤلین استانی و شهرستانی برگزار شد.

فریدون بندری، سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید ضرغام پرست، بیان داشت: شهید “ضرغام پرست” یکی از بااخلاق ترین و خوش نام‌ها در جبهه ی دفاع از امنیت شهرستان ماهشهر در ایام اغتشاشات بود که به فیض عظیم شهادت نائل شد.

بندری در خصوص پیام‌های بسیاری که شهادت این شهید عزیز که در راستای امنیت شهرستان بود را چنین عنوان کرد: پیامی که در این مقطع حساس می‌توان داشت این است که فرزندان عزیز این مرز و بوم با تمام توان و جدیت و تمام قطرات خونی که در رگ های این عزیزان ساری و جاری است از انقلاب و نظام اسلامی عزیزمان دفاع خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر ادامه داد: همان راهی که حضرت سید الشهدا داشتند را با الگو سازی چنین مسیری، دقیقا بر همان راه قدم برداشت و پیام دیگر برای تمام ایادی استکبار چه جیره خواران داخلی که روز به روز دشمنی آن‌ها بیشتر شده و چه آن‌هایی که از بیرون به این نظام چشم طمع داشتند، اگر در هر شرایطی چه در شرایط سخت تحریم، شراط سخت اقتصادی و معیشتی تمام توان خودشان را به کار بگیرند که این نظام را با چالش جدی ایجاد بکنند، نخواهد توانست.

بندری گفت: ️ما شهید ” پرست ” های بسیار زیادی داریم که آماده جان فشانی برای این نظام هستند که با وجود چنین روحیه و فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند فرهنگ ایثار و شهادت شکست ناپذیر خواهد بود.

گفتنی است پیکر شهید ” ضرغام پرست ” پس از انجام مراسم تشیع در بندرماهشهر، به مرکز استان برای انجام مراسمات و پس از آن در زادگاه خود، شهرستان رامهرمز به خاک سپرده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *