دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک مطرح کرد: مطالبات مردم خوزستان در خصوص حق آبه استان به حق قابل درک و فهم است

کریم صحرایی در گفت وگو با خورنا اظهار کرد: مدتی است که در پی بروز خکسالی و تنش آبی و کمبود منابع آب، مشکلاتی برای اقشار مختلفی از مردم عزیز بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز و روستائیان شریف فراهم آمده است.

وی با بیان این که مطالبات مردم خوزستان در خصوص حق آبه استان به حق و قابل درک و فهم است، گفت: دادستانی مرکز استان نیز از باب تکلیف قانونی و حفظ حقوق عامه با جدیت تمام و پیگیری های مداوم و تشکیل جلسات متعدد و ارائه تذکرات جدی به دست اندرکاران، اقدامات بایسته خود را انجام داده و کماکان نیز به انجام می رساند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک ادامه داد: ضمن ارج نهادن به مطالبات بحق مردم شریف و نجیب خوزستان و بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز که متضرر اصلی تنش آبی اخیر می با شند.

وی ادامه داد: ضمن پیگیری موضوعات مورد نظر، به اغتشاشگران، عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل، تجزیه طلبان و عناصر پلید ضد انقلاب هشدار می‌دهیم که خط قرمز نظام اسلامی حفظ ثبات و امنیت پایدار، اموال بیت المال، اموال عمومی و کیان مردم شریف استان بوده و با ایجاد هرگوته ناامنی و بی ثباتی و اخلال در نظم عمومی قاطعانه مقابله و با عوامل آن به شدت هرچه تمام تر براساس نص قانون برخورد نموده و دراین راستا از هیج گونه اقدام قانونی مضایقه نخواهد نمود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *