بی تفاوتی اداره برق، کار دست بازاریان داد/ آتش سوزی در پاساژ بازار وصال

روز گذشته‌ به علت وضعیت نامناسب سیستم برق پاساژهای بازار وصال و بی تفاوتی اداره برق، یکی از مغازه‌های این بازار دچار حریق شد که به لطف باز بودن بازار به سرعت خاموش شد.

این پاساژها سالیان سال است که با این مشکل مواجه هستند، به طوری که هر چند وقت شاهد درآتش سوختن مغازه یکی از کسبه این بازار هستیم که با وجود سیم کشی جدید توسط توسط شهرداری بندرماهشهر جهت حل این مشکل، اداره برق از به مدار آوردن سیم کشی جدید سر باز می‌زند.

سیستم برق فرسوده این بازار در حالی در چهار فصل سال و به دلایل گوناگون باعث آتش‌سوزی، اتصالی و نابود شدن سرمایه‌‌ای سال‌ها کسب و کار این بازاریان میشود که سیم کشی جدید این بازار چندین سال است که انجام شده، که علارغم پیگیری مکرر کسبه، اراده‌‌ای جهت برطرف کردن مشکلات این وجود ندارد.

بی تفاوتی در اداره برق کار را به جایی کشانده که با وجود دستور ضرب العجل فرماندار در ماه گذشته‌ جهت حل ۴۸ ساعته این مشکل، باز هم اقدامی صورت نگرفت و این بی تفاوتی خسارت چند ده میلیونی برای یکی از کسبه این بازار به جای گذاشت.

عدم پاسخ روشن و سر باز زدن از مسؤولیت باعث ایجاد گره‌ای ناگشودنی شده که محل رزق حداقل ۳۰۰ کسبه را تحت شعاع قرار داده است، که در صورت ایجاد حریق در ساعات تعطیلی بازار میتواند اتفاقات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است که خبرگزاری خورنا طی سال‌های اخیر در دفعات متعدد اقدام به تهیه گزارش تصویری و نشر اخبار گوناگون در این مورد کرده است، ولیکن ظاهراً پوست مدیران بندرماهشهر به قدری کلفت شده که با تفاوتی و به راحتی از کنار این انتقادات و مطالبه به حق کسبه گذر می‌کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *