تجلیل از پیشکسوتان موسیقی بندرماهشهر در اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان موسیقی استان خوزستان

رئیس انجمن موسیقی بندرماهشهر از تجلیل از جمعی از پیشکسوتان موسیقی بندرماهشهر در اولین همایش تجلیل پیشکسوتان موسیقی استان خبر داد.

علی نریمی رئیس انجمن موسیقی بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اظهار کرد: توجه و حمایت از پیشکسوتان در هر رشته‌ای هنری همواره باعث کمال و رشد آن رشته هنری خواهد شد که این موضوع بصورت بر جامعه پیرامون ما تاثیر خواهد بود.

وی ادامه داد: به همت مجموعه انجمن موسیقی استان خوزستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تقدیر و تشکر از زحمات پیشکسوتان عرصه موسیقی، برای اولین بار همایش تجلیل از پیشکسوتان موسیقی استان خوزستان برگزار شد.

نریمی افزود: در روزگاری که بی مهری‌های فراوانی نسبت به اهالی فرهنگ و هنر وجود دارد، خود اهالی فرهنگ و هنر می‌بایست در کنار هم باشند و با ارج نهادن به پیشکسوتان خود گوشی از زحمات این افراد که با تمامی سختی‌ها و مشقت ها این راه آغاز کرده‌اند، جبران کنیم .

رئیس انجمن موسیقی بندرماهشهر تصریح کرد: امید است که با پایان پاندمی کرونا بتوانیم در سال‌های آینده بتوانیم با کمک‌های مسولان این حوزه، مراسماتی بزرگتر و وسیعتر با حضور عموم مردم برگزار کرده و از تمامی پیشکسوتان هنری آنگونه که شایسته است تقدیر شود.

گفتنی است در این مراسم از رحیم عموری، عبدالرضا اسماعیلی، سعید حیدری، عبدالکریم طغیانی و غلامحسین قهرمانی به پاس سال‌ ها تلاش در عرصه موسیقی شهرستان بندرماهشهر و استان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.