پیشکسوتان موسیقی خوزستان تجلیل شدند

 

انجمن موسیقی خوزستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان استان خوزستان را برگزار کرد. در این برنامه که ۱۴ تیرماه در سالن سینما ساحل اهواز برگزار شد، ۴۴ نفر از پیشکسوتان موسیقی شهرهای مختلف استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این آیین بزرگداشت، مدیر کل محترم اداره ارشاد جناب آقای دکتر جوروند ، معاونت محترم هنری جناب آقای چنانی، رییس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان سرکار خانم بیگدلی، رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان جناب آقای وزیری و همچنین مسئولین محترم دفاتر انجمن موسیقی شهرستانها حضور داشتند پس از اجرای دونوازی سنتور و تنبک توسط آقایان بیژن و بابک طالب زاده و سخنرانی، با اهدا لوح و هدایایی از پیشکسوتان موسیقی استان تقدیر بعمل آمد.

فریدون وزیری رییس انجمن موسیقی استان خوزستان گفت : تجلیل از مقام پیشکسوتان و بزرگان موسیقی استان جزو برنامه های اصلی انجمن موسیقی قرار داشته که متاسفانه با توجه به محدودیت های کرونا در یکسال نیم گذشته امکان برگزاری میسر نگردیده بود.

با برنامه ریزی و همکاری انجمن موسیقی استان و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برای اولین بار با دعوت از پیشکسوتان ۱۱ شهر استان خوزستان برگزار گردید.

وزیری در ادامه افزود: تقدیر از پیشکسوتان و فعالان عرصه موسیقی استان، بطور منظم در برنامه ریزی انجمن موسیقی قرار دارد و تا پایان سال از سایر پیشکسوتان سایر شهرهای استان نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

نکته قابل ذکر اینکه این برنامه در تاریکی ناشی از قطع برق برگزار گردید که به محض شروع برنامه توسط سازمان برق اتفاق افتاد که البته این روزها با توجه به کمبود برق شاهد این خاموشی ها در سراسر کشور هستیم.