معاون فرماندار هندیجان : مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا و در راس اصلی برنامه های ادارات باشد

به گزارش خبرگزاری خورنا “بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان در جلسه ستاد کرونا و شواری سلامت شهرستان هندیجان بیان داشت : هر روزه خبرهای جدیدی از گسترش ویروس کرونا در کشور منتشر میشود، بیماری که دیگر برای ما ناشناخته نیست و میدانیم چه خسارتهایی میتواند ایجاد کند. از همه مدیران دستگاهها میخواهم با جدیت و صرف وقت در حوزه کاری خود، تمامی اقدامات مربوط به کرونا را بدون کم و کاست اجرا کنند. گشتهای مشترک ادارات در برنامه مقابله با کرونا میبایست با حضور کامل ادارات مربوطه انجام گیرد و با متخلفان و سهل انگاران دستورالعملهای کرونا با جدیت و بدون مماشات برخورد شود و هیچ متخلفی در هرجایی که باشد، عمدا یا سهوا نادیده گرفته نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دو برنامه سنگین انتخابات و آزمون کنکور در سطح شهرستان با مدیریت خوب و اجرای دقیق دستورالعملهای بیماری کرونا اجرا شد که از تمامی مجریان و دست اندرکاران مربوطه تقدیر و تشکر میکنیم.

معاون فرماندار هندیجان اظهار داشت: یکی از مبادی مهم ورودی شهرستان بندر سجافی است که از بابت ورود کرونای هندی بسیار حائز اهمیت میباشد. خوشبختانه این بندر به خوبی تحت کنترل و رصد میباشد و به شکل قابل قبولی سعی میشود تمامی افراد ورودی به کشور از طریق لنجهای تجاری مورد بررسی و مراقبت بیماری کرونا قرار گیرند. اولین حسن این اقدام حفظ سلامتی خود ملوانان است که با شناسایی سریع و به موقع بیماری از بدتر شدن حال بیمار و انتقال آن به اطرافیان جلوگیری خواهد شد. در ادامه از ورود بیماری و گسترش آن به کشور عزیزمان نیز جلوگیری میشود.

وی در پایان گفت : مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا و در راس اصلی برنامه های ادارات باشد و تاکید کرد لایروبی و آهک پاشی منظم جداول در سطح شهر و روستاها با حضورکارشناسان بهداشت صورت گیرد ، اداره آبفا در جهت ترمیم و رفع شکستگی ها در سطح شهر و روستاها اقدام کند ، تمام تجهیزات لازم در بندر سجافی برای کنترل و شناسایی افراد ناقل صورت و قرنطینه شوند ،بازرسی از ادارات و بانک ها و رعایت پروتکل ها بهداشتی باید جدی و با قاطعیت صورت گیرد ،گشت های مشترک بصورت منظم و با حضور ادارات عضو باید هم در بخش دولتی و هم خصوصی انجام شود.