از استخدامی های اتوبوسی تا خانوادگی شاکر نژاد در دانشکده علوم پزشکی بهبهان

 

 

حواشی و پس لرزه های استخدامی های اتوبوسی و بی ضابطه دانشکده علوم پزشکی در زمان مدیریت قدرت اله شاکر نژاد هنوز به اتمام نرسیده که امروز سند دیگری از رانت و پارتی بازی های وی به دست ما رسیده است.

دکتر شاکر نژاد که در زمان ریاست بر دانشکده علوم پزشکی بهبهان تحت فشارهای ناشی از انتقادات و اعتراضات مردمی نسبت به ارائه خدمات مناسب در مراکز بهداشتی و درمانی بویژه خدمات مرتبط با کرونا مجبور به استعفا شده بود طبق اسنادی که به تازگی از دوران مدیریت وی منتشر شده است، اقدام به جذب و استخدامی های بی ضابطه فراوانی کرده بودند که این استخدامی ها امروز موجی از اعتراض و نگرانی مردم بهبهان را به دنبال داشته است.

اما در اقدامی عجیب تر، شاکر نژاد با سواستفاده از موقعیت شغلی و مدیریتی خود، دانشکده علوم پزشکی بهبهان را مجبور به جذب و استخدام فرزند خود یعنی علی شاکر نژاد به کد ملی ۰۰۰۰۱۹۲۶۶۶ می کند که به دنبال این دستور در مدت زمان کوتاهی علی شاکر نژاد به سادگی به استخدام دانشکده در می آید.

شاکرنژاد که دانشکده علوم پزشکی را به قلمرویی خود مختار برای حکمرانی خود و حامیانش مبدل ساخته بود بی آنکه خود را ملزم به پاسخگویی به افکار عمومی بداند به صورت پنهانی و سفارش شده و نا عادلانه ده ها نفر مانند علی فرزند خود را جذب و در این دانشکده مشغول به کار یا به دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای طی مراحل اداری استخدامی معرفی نموده بود.

حال سوال اینجاست آیا هیچ گونه نهاد نظارتی برای بررسی و نظارت بر عملکرد مدیران شهری وجود ندارد؟
اگر وجود دارد چرا از تخلفات مدیرانی همچون دکتر شاکر نژاد پیشگیری نمی شود؟

آیا چون شاکرنژاد استعفا داده و امروز منصبی در دانشکده علوم پزشکی بهبهان ندارد نباید پاسخگوی عملکرد خود باشد؟

چرا علی شاکر نژاد ها که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است،
صرفا به دلیل فرزند مدیر بودن باید جذب دانشکده و پالایشگاه و دیگر دستگاه های دولتی شوند اما هزاران جوان تحصیلکرده دیگر به دلیل نداشتن پارتی، پشت درهای بسته ادارات باقی بمانند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *