دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر رامشیر با فرماندار

چهار منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر رامشیر با فرماندار شهرستان رامشیر دیدار و گفتگو کردند.

سالم عبادی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورا، اظهار داشت شما منتخبین شوراها آغاز راه جدیدی را انتخاب نموده اید که نیازمند تلاش مضاعف است. لذا اولین اصلی را که همه اعضا شورا بایستی به آن توجه نمایند و سرلوحه کارشان قرار بدهندانسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی است که لازمه کار شوراست.

وی ضمن اعلام حمایت همه گونه از اعضای شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم از خواسته های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و دولت می باشد و ما مسئولین نیز در همین راستا خادم مردم هستیم و باید برای اثبات این مهم تلاش دو چندان داشته باشیم.

عبادی اضافه کرد:  امروزه شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان و بیان‌کننده و پیگیر مشکلات، مناطق خود هستند، که خدا را شکر طی سال‌های گذشته، تاثیر خوبی در هم افزایی، رفع مشکلات و ارائه راهکارها برای  توسعه و اقدامات موثر داشته اند.

در ابتدای این دیدار چهار منتخب شیشمین دوره شورای اسلامی شهر رامشیر آقایان بهرام حیدری ، میرحسین راشدی ، حسین زنگنه و حسن عموری هرکدام در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی شکوهمند در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کردند با همکاری و تعامل بین فرماندار و اعضای شورای شهر بتوانند در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر واقع شده و در خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را بنمایند و با عملکرد مثبت و سازنده خود رضایتمندی مردم را در زمینه های مختلف جلب کنند.