عدم انعقاد قرارداد توسط برخی شرکت های تامین نیروی انسانی با پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان خوزستان

پرسنل اورژانس ۱۱۵ خوزستان شرکت شب زنده داران رازی با مشکلات عدیده ای سالهاست دست و پنجه نرم میکنند و تبعض و بی عدالتی زیادی را متحمل شده اند.

پرسنل اورژانس ۱۱۵ خوزستان شرکت شب زنده داران رازی با مشکلات عدیده ای سالهاست دست و پنجه نرم میکنند و تبعض و بی عدالتی زیادی را متحمل شده اند.

۴ ماه از سال گذشته  است و بدون قرارداد جدید و بدون هیچگونه فیش حقوقی و انعقاد قراردادی خدمت رسانی میکنند و خبری از قرارداد و میزان حقوق دریافتی این پرسنل زحمتش در این برهه از زمان که خط مقدم مبارزه با کرونا می باشند نشده است.

متاسفانه حقوق بسیار ناچیز سال ۹۹ که حدود ۲۷۰۰ تومان برای ۱۹۲ ساعت شیفت کاری در ماه برای این پرسنل بوده انها را برآن داشت تا بسیاری از ایشان انصراف یا تغییر شغل دهند این درحالی بوده که مطابق دستورالعمل وزارت باداشت شرکت های پیمانکاری تابعه وزارت بهداشت نباید حقوق کمتر از ۴۹۰۰ پرداخت میکردند و همه شرکت های خوزستان بجز شرکت شب زنده دارن مطابق دستورالعمل حقوق ۵میلیونی برای پرسنل واریز میکردند اما این شرکت حفوق ۳۲۰۰تومنی واریز میکرد.

پرسنل شرکت مذکور حقوق نصف شرکت های دیگر دریافت میکردند درکنار این هیچگونه حق ماموریت و کارانه و فوق العاده ویژه ای در احکام این پرسنل درنطر گرفته نشد که خلاف قانونه اشکار بوده است و مهمترین قسمت قضیه اینست که هیچگاه از طرف پیمانکار این شرکت فیش ، حکم و قراردادی امضا و مهر نشده است.

اکنون سال ۱۴۰۰ قرارداد این شرکت به اتمام رسیده پرسنل زحمت کش حداقل درخواست و مطالبه شان به ریاست محترم فوریت های پزشکی جناب اقای کره بندی اینست که با شرکت معتبر بنام شرکت آوای سلامت قرارداد ببندند تا بیش از پیش حقوق پرسنل ضایع نگردد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *