تقدیر سردار صالحی از مردم خوزستان در پی شکوه حضور در انتخابات ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی استان در پیامی از شکوه حضور حماسی مردم شریف و غیور خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خورنا متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر ولایتمداری و وفا داری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و با مشارکت پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

آفرین بر این غیرت و همیت دینی و انقلابی شما مردم غیور و دشمن‌ شناس‌ که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رأی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر به جهان نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى را به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی تا نقطه‌ مطلوب بپیماید.

این حضور عظیم مردمی، پاسخی هوشمندانه و قاطع برای کسانی بود که با پیش بینی‌های بی منطق خود، گمانه زنی می کردند که شاید ذره‌ای از موج خروشان حضور مردم در انتخابات کاسته شود، اما ملت بصیر و غیور ایران اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده آنها دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

اینجانب در مقام عمل به سنت نبوی “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” برخود لازم می دانم که از حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی استان خوزستان در عرصه مهم انتخابات تقدیر و تشکر نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *