فرماندار مسجدسلیمان:

مهم ترین اولویت ما، اصل بی طرفی است و از یک رای هم صیانت خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // جلسه توجیهی داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و شهرهای تابعه برگزار شد.

 

فرمانداری مسجدسلیمان صبح امروز(چهارشنبه) با حضور فرماندار و اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان،جلسه توجیهی داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و شهرهای تابعه(گلگیر و عنبر)در سالن فجر باشگاه‌ مرکزی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار شد.
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه تاکید بر رعایت قانون از سوی داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر گفت:برای نامزدهای انتخابات در قانون، حق وحقوق در نظر گرفته شده است و در مقابل وظایفی هم دارند،
یکی از مهم ترین وظایف کاندیدای محترم رعایت و احترام به قانون در فرآیند انتخابات است.
وی ادامه داد:مهم ترین خواسته ما از داوطلبین رعایت اصل اخلاق مداری است و هرگز اصول اخلاقی نباید زیرپا گذاشته شود.
پاکدل افزود:در روند برگزاری انتخابات مهم ترین اولویت ما، اصل بی طرفی است و فارغ از هرگونه تبعیض، از یک رای هم صیانت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هم در ادامه جلسه عنوان کرد:یکی از مهم ترین موضوعات موردنظر،ایجاد نشاط و شور انتخاباتی است که انتظار می رود همه داوطلبین در مسیر صحیح و طبق قانون و مقررات در پروسه انتخابات حرکت کنند.
وی اضافه کرد:اکنون هم مثل زمان جنگ است و باید اخلاق زیرساخت همه اقدامات و فعالیت ها قلمداد شود زیرا فعالیت قانونی تبلیغات در چارچوب قانون برای ایجاد شور انتخاباتی برای همه یک تکلیف است و هدف همه ما بدون شک برگزاری انتخاباتی سالم و امن خواهد بود.
در ادامه برنامه علی اسکندری هم طی سخنانی یادآور شد:خوشبختانه با همدلی که در مجوعه مدیران شهرستان و خاصه شورای تامین تا امروز وجود داشته است توانستیم انتخابات مجلس را بدون هیچ تنش و مشکلی برگزار کنیم و بدون شک در برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر هم همه اقدامات برای برگزاری انتخاباتی سالم صورت خواهد گرفت.
وی افزود:مردم منتظر عمل هستند و انتظار داریم داوطلبین در فرآیند تبلیغات خود وعده های واقعی و قابل انجام را به مردم بدهند تا باعث امیدواری در مردم شود.
رئیس دادگستری شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد:تا به امروز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور فعالانه خود پیگیری های خوبی را برای برون رفت شهرستان از مشکلات انجام داده است و انتظار داریم منتخبین شورای شهر با جدیت پیگیر مشکلات شهر باشند و بدون شک در آینده، آنان را برای خدمت رسانی به مردم همراهی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:رعایت اخلاق در فضای مجازی و حقیقی باید مدنظر همه داوطلبین باشد و از توهین و تخریب دیگر نامزدها پرهیز شود و سعی کنیم از تبلیغات ساده استفاده کنیم.
اسکندری افزود:با توجه به جمعیت ساکن در شهرستان، نباید داوطلبین به مسائل قومی و قبیله ای دامن بزند و احترام همه طوایف باید حفظ گردد.
در پایان جلسه معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری مسجدسلیمان عنوان کرد:داوطلبین محترم حتما باید در فرآیند انتخابات، مسیر قانونی را طی کنند و از القاب و عنوان های غیرواقعی در تبلیغات خود پرهیز کنند.
وی تشریح کرد:داوطلبین انتخابات شورای شهر در سطح شهرستان فقط می توانند یک ستاد آنهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و برپایی ستاد تبلیغاتی از فلکه بانک ملی تا دوراهی بی بیان در ایام تبلیغات ممنوع است.
قنبری یادآور شد:زدن ماسک در ستادها الزامی  است و زمان نشست ها نباید از ۲ ساعت بیشتر شود.
وی در پایان گفت:داوطلبین برای قانع کردن مردم فقط برنامه های خود را ارائه کنند و از پرداختن به دیگر نامزدها یا برنامه هایشان خودداری کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *