سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: عبور کریدور نفتی از میان شهر به معضلی برای بندر ماهشهر تبدیل شده است/ اجرای برخی پروژه‌های عمرانی معطل انتقال و جابجایی کریدور نفتی است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: عبور کریدور نفتی از میان شهر به معضل بزرگی برای بندر ماهشهر تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: بندر ماهشهر در حال توسعه است و شتاب توسعه‌یافتگی آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: اما وجود برخی معضلات مانع این توسعه و به مطالبه‌ای جدی تبدیل شده و جلوی شتاب روزافزون توسعه‌یافتگی بندر ماهشهر را گرفته است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: عبور کریدور نفتی از میان شهر از معضلات و موانع اصلی توسعه بندر ماهشهر است که این مشکل باید با تعامل و هم‌افزایی مسئولانه رفع شود.

بندری ادامه داد: علاوه بر پروژه‌هایی که شهرداری در دستور کار قرار دارد، در حوزه زیرساخت آب شرب نیز پروژه بزرگ ۲۰۰ میلیارد تومانی قرار است اجرا شود که کریدور نفتی مزاحم اجرای آن است.

وی تأکید کرد: برای توسعه و پیشرفت شهر و رفاه و آسایش شهروندان نمی‌توانیم بیش از این منتظر و معطل شرکت نفت بمانیم. ظرف فردا باید نامه‌نگاری از سوی شهرداری بندر ماهشهر صورت بگیرد و شرکت نفت نیز ظرف مدت یک هفته باید پاسخ لازم را داده و مشکل حل شود.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در پایان با اشاره به تصمیم شهرداری این شهر برای تبدیل خیابان منتظری و خیابان بانک ملی به پیاده‌راه، گفت: این موضوع باید مورد بحث و بررسی بیشتری قرار گرفته و تمام نکات فنی و ترافیکی در آن لحاظ شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *