پیام فرمانده انتظامی خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی ضمن تبریک روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس جلوه‌‌ي حقيقي اتحاد و انسجام دنياي اسلام به رخ جهانيان كشيده خواهد شد و این روز، روز اتحاد و همبستگی دنیای اسلام در راه دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بخشی دیگر از پیام سردار “سید محمد صالحی” آمده است؛
روز جهانی قدس یادگار امام راحل (ره ) در حقیقت تبلور عینی حمایت مردمی ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست است. هرگز نباید فراموش کنیم روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورده و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نمایان ساخته است.

روز قدس، پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که استکبار جهانی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید و جبهه مقاومت و ملت سربلند ایران اسلامی، در برابر آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان‌های فلسطین حتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه با بیماری کرونا پیوند خورده و کام ها را تلخ نموده است، فراموش شود.

امسال هم که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس شده است، مردم فهیم و ولایت مدار استان زر خیز خوزستان با حضور فعال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف، جنایات رژیم اشغالگر قدس را در منطقه محکوم خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز همنوا با مردم دیار خون و شهادت همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی هستیم تا این پیام الهی و وعده حق “وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ” به گوش جهانیان برسد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی