حضور ماهشهری ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن کم نظیر بود+تصاویر

خورنا: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرماهشهر با حضور کم نظیر مردم برگزار شد.

به گزارش خورنا، مراسم سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در بندرماهشهر درحالی با حضور باشکوه و کم نظیر مردم این شهر برگزار شد که دشمنان کشور بر این باور بودند که با فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد کرده اند، صحنه خالی خواهد ماند.

حضور ده ها هزار نفر از مردم وطن دوست و انقلابی بندرماهشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال توانست یک زنجیره اتحاد چند کیلومتری خلق کند و به دشمنان ایران عزیز ثابت کند که ایرانی، نان و جانش را فدای یک لحظه ی وطنش می کند.

راه پیمایان در این مراسم با شکوه با شعارهای “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” و آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا خشم خود را نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا اعلام و بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در پایان این مراسم که از مسجد جامع شهدای ماهشهر شروع و به مصلی ماهشهر ختم شده بود، قطع نامه پایانی ۲۲ بهمن امسال قرائت شد و مردم با ذکر تکبیر از کلیه بندهای قطع نامه حمایت کردند.

سپس گروه سرود دبیرستان علامه طباطبایی سرودی زیبا اجرا کرد که مورد استقبال حاضرین در راه پیمایی قرار گرفت.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز دقایقی برای مردم سخنرانی کرد. وی ضمن اعلام موضع در برابر سیاست های خصمانه آمریکا از مردم بندرماهشهر برای حضور پرشور و کم نظیرشان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است پس از پایان مراسم، مردم برای بازدید از نمایشگاه دست آوردهای علمی و فرهنگی انقلاب که در مصلی امام خمینی ماهشهر برگزار شده بود حضور پیدا کردند.

گزارش و تصاویر از علی چاروسائی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *