وضعیت کرونا در ایذه مناسب نیست

خورنا_ حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در جلسه ستاد کرونا شهرستان عنوان کرد :وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در ایذه نسبت به گذشته بدتر شده است.

حل کرونا مانند یک کار اداری نیست که به دست مسئولان حل شود و تا زمانی که مردم نخواهند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند نمی‌توان به ریشه‌کن شدن کرونا و خروج از وضعیت موجود امیدوار بود.

در پی سهل‌انگاری برخی از افراد و گرفتار شدن آنها شاهد افزایش مراجعات به بیمارستان هستیم که باعث کمبود تخت ویژه بیماران کرونایی هستیم.

ما باید به عنوان شهروندان این شهرستان برای حل مشکل کرونا با یک مسئولیت‌پذیری تلاش کرده و بجنگیم نه با عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بحران موجود و خالی نبودن تخت بستری با کادر درمان وارد جنگ شویم.

پنجشنبه درب قبرستان‌های شهر ایذه تعطیل است و هیچ‌گونه تردد خودرویی و فردی انجام نمی‌شود و امسال برنامه زیارت اهل قبور نداریم.
شهروندان هرکدام در منازل خود با برگزاری مراسم ختم قرآن و فرائت فاتحه برای درگذشتگان خود طلب آمرزش کنند زیرا ازدحام جمعیت در پنجشنبه پایان سال تبعات و خطرات جبران‌ناپذیری در زمینه انتقال ویروس کرونا را در پی خواهد داشت.

شهروندان از مراجعه غیر ضروری به بازارها و اماکن شلوغ خودداری کنند و در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشند. کرونا با حس مسئولیت‌پذیری ما قابل رفع است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *