راه اندازی بخش سوم ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک

خورنا_ سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بخش سوم ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک راه اندازی شد.

دکتر میثم از راه اندازی بخش سوم ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به شیب صعودی بیماران بستری صورت گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، در خصوص وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیب صعودی بیماران بستری در بیمارستان امام علی (ع)، بخش دوم ویژه بیماران کرونایی این بیمارستان تکمیل و بخش سوم راه اندازی شد.

وی با ییان اینکه اکیپ های سیار در ایستگاه راه آهن و ترمینال های شهرستان اندیمشک جهت گرفتن تست کرونا از مسافران مستقر هستند افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۸۰ تست رپید کرونا از مراجعه کنندگان به ترمینال و ایستگاه راه اهن اندیمشک گرفته شده که از این تعداد، چهار مورد مورد مثبت بوده است.

میثم با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراسمات عزاداری و عروسی اذعان کرد: لازم است شهروندان حضور خود در محلات و بازار را کم کنند چرا که تجمع و دورهمی ها باعث افزایش سرعت گسترش ویروس کرونا می شوند.

 

انتهای پیام/