تجمع کارگران شهرداری بندرماهشهر مقابل فرمانداری/ کارگران معترض: طرح طبقه‌بندی اجرا شده مطلوب ما نیست/ شهردار بندر ماهشهر: طرح تا دو هفته آینده بطور کامل اجرا می‌شود

کارگران شهرداری بندر ماهشهر در اعتراض به نحوه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، مقابل فرمانداری این شهرستان دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، کارگران شهرداری بندر ماهشهر صبح امروز در اعتراض به نحوه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مقابل فرمانداری این شهرستان دست به تجمع زدند.

یکی از این کارگران گفت: طرح طبقه بندی اجرا شده مطلوب ما نیست و خواهان اجرای کامل آن هستیم.

شهردار بندر ماهشهر در این رابطه  گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل حق قانونی و مسلم کارگران است اما به دلیل کمبود اعتبارات مالی موفق به اجرای کامل این طرح نشدیم.

مجاهد نظارات اظهار کرد: طبق وعده ای که پیش از این به همکارانمان دادیم طرح را از دی ماه ۹۹ اجرایی کردیم و برای پرداخت سایر آیتم ها  اجرای دو پروژه بزرگ را لغو کردیم و درصدد جابجایی اعتبار مالی این دو پروژه به طرح طبقه‌بندی مشاغل هستیم.

وی تصریح کرد: مراحل اداری و قانونی این کار مقداری زمان‌بر شد اما تلاش می‌کنیم تا دو هفته آینده آن را به سرانجام رسانده و طرح را به طور کامل اجرا و سوابق کارگران مشمول طرح را نیز پرداخت کنیم.

شهردار بندر ماهشهر متذکر شد: تمام تلاش شورای شهر و مجموعه شهرداری بندر ماهشهر بر این است که همه حق و حقوق کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری که بدنه اصلی این ساختار هستند پرداخت و کوچک‌ترین حقی از آنها ضایع نشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *