بهبود و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان در شهرهای شمالی خوزستان

خورنا_ با انجام عملیات فنی و برقرار کردن لینک ۱۰GE جدید بر بستر سیستم انتقال، شبکه دیتای اینترنت پهن مشترکان خانگی در شهرهای شمالی استان بهبود و ارتقا یافت.

پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات و شبکه های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است، در همین راستا به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، عملیات بهبود و ارتقای اینترنت پهن خانگی در شهرستان های ، اندیمشک، دزفول، شوش و شوشتر در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفت.

باتلاش گسترده کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان عملیات ارتقای شبکه دیتای مشترکان در این شهرستان ها با برقرار کردن لینک ۱۰GE جدید( ۱۰ گیگا بایت) بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند انجام شد.

با زیاد شدن پهنای باند و ارتقای شبکه دیتا، مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستانها از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتا بهره مند شدند.

گفتنی است؛ با توسعه شبکه مخابراتی در زمان شیوع ویروس کرونا، ارتباطات مورد نیاز جامعه تأمین شد طوری که همه فعالیت های روزانه مردم با استفاده از شبکه های مخابراتی و ارتباطی انجام می شود.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *