پایان هفته نخست لیگ وزنه‌برداری جوانان کشور در اهواز

هفته نخست لیگ وزنه برداری جوانان کشور با قرار گرفتن تیم عقاب در رده اول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خورنا ،هفته اول این رقابت ها که از روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه با حضور چهار تیم در اهواز آغاز شده بود، با برگزاری مسابقات سایر اوزان، ۲۶ دی ماه به پایان رسید.

در دسته ۹۶ کیلوگرم این مسابقات حسین بیرانوند از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۴۵ یک ضرب، ۱۸۰ دوضرب و مجموع ۳۲۵ کیلوگرم در رده نخست قرار گرفت، سپهر مردانی از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با رکورد ۱۴۲ یک ضرب، ۱۶۲ دوضرب و مجموع ۳۰۴ کیلوگرم دوم شد و امین انگوتی از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۳۰ یک ضرب، ۱۶۰ دوضرب و مجموع ۲۹۰ کیلوگرم مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، مسعود ممیوند از باشگاه عقاب با رکورد ۱۴۵ یک ضرب، ۱۶۸ دوضرب و مجموع ۳۱۳ کیلوگرم به قهرمانی رسید و محمدجواد حصایی با رکورد ۱۳۴ یک ضرب، ۱۵۴ دوضرب و مجموع ۲۸۸ کیلوگرم و آریا پایدار با رکورد ۱۲۵ یک‌ضرب، ۱۶۳ دوضرب و مجموع ۲۸۸ کیلوگرم هر دو از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم نیز ابوالفضل خاکپور از باشگاه عقاب با رکورد ۱۴۵ یک ضرب، ۱۷۵ دوضرب و مجموع ۳۲۰ کیلوگرم، طاها طلوعی از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۳۷ یک ضرب، ۱۶۹ دوضرب و مجموع ۳۰۶ کیلوگرم و علیرضا جباری از باشگاه عقاب با رکورد ۱۴۱ یک ضرب، ۱۶۴ دوضرب و مجموع ۳۰۵ کیلوگرم به ترتیب عناوین اول تا سوم را به اختصاص دادند.

همچنین در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم این مسابقات، علیرضا زندی از باشگاه مس رفسنجان با رکورد ۱۶۱ یک ضرب، ۲۰۹ دوضرب و مجموع ۳۷۰ کیلوگرم به قهرمانی رسید، علیرضا اسفندیاری از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با رکورد ۱۶۰ یک ضرب، ۱۹۴ دوضرب و مجموع ۳۵۴ کیلوگرم در رده دوم جای گرفت و فرید فتاحی از باشگاه نیروی زمینی با رکورد ۱۵۲ یک‌ضرب، ۱۸۴ دوضرب و مجموع ۳۳۶ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

در بخش تیمی نیز باشگاه عقاب با ۷۵۱ امتیاز، باشگاه مس رفسنجان با ۷۴۲ امتیاز، باشگاه مناطق نفتخیز جنوب با ۷۰۹ امتیاز و باشگاه نیروی زمینی با ۶۷۸ امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا چهارم را به دست آوردند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *