مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه مدیران دوره متوسطه این شهرستان:

تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات برعهده شورای مدرسه است

خورنا – فرزادشعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر، گفت: تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری امتحانات نوبت اول با رعایت همه شرایط بر عهده شورای مدرسه است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، *علی شریفی* در جمع مدیران دوره متوسطه ضمن اعلام این موضوع، توضیح داد: همه مدارس می بایست نسبت به تشکیل جلسه شورای مدرسه اقدام و برنامه امتحانی را همراه با صورت جلسه شورا که شیوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری در آن ذکر شده است به کارشناسی سنجش ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: مدارسی که متقاضی برگزاری امتحانات به صورت حضوری هستند، می بایست همه شرایط شیوه نامه های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی و گندزدایی سالن امتحانات قبل و بعد از هر آزمون و الزام دانش آموزان و همکاران به استفاده از ماسک را رعایت کنند.

شریفی با تاکید بر نظارت دقیق مدیران در فرایند برگزاری امتحانات، تصریح کرد: در صورت برگزاری امتحانات به شیوه مجازی و غیر حضوری، بهره گیری از برنامه های اجرای آزمون غیربومی ممنوع‌ است و بستر شاد مجرای رسمی و مورد تایید امتحانات به شمار می آید.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با بیان اینکه بر اساس آئین نامه آموزشی امتحانات نوبت اول در بازه زمانی ۱ تا ۳۰ دی ماه انجام می شود، خاطرنشان کرد: امتحانات درس های فارسی و ریاضی پایه های اول و دوم ابتدایی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شوند که تا کنون مجوزی برای آنها صادر نشده است. بنابراین دانش آموزان گرامی و اولیای محترم تا اطلاع رسانی بعدی صبر و تامل داشته باشند.

گفتنی است در بخش پایانی این جلسه عارف شریفی کارشناس سنجش به توضیح موضوعاتی مانند ارتقای نمرات نهایی پایه دوازدهم و شیوه نامه برگزاری امتحانات نوبت اول پرداخت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *