شهردار جدید رامشیر معرفی شد

خورنا: آیین تودیع و معارفه شهردار جدید رامشیر برگزار شد.

در این مراسم که مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان مهمان ویژه ی آن بود، رحیم شریفی پس از حدود شش ماه سرپرستی شهرداری رامشیر به عنوان شهردار جدید رامشیر منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهر هم ضمن تبریک به آقای شریفی انتظاراتی را از وی در رابطه با خدمت صادقانه و عدم غفلت از جایگاه ویژه و حساس خدمتگزاری به مردم عنوان نموده و افزود: من مسوولین محترم شهر را به برادری و اخوت و همکاری با هم برای هرچه بهتر شدن خدمت به مردم توصیه می کنم.

غلامرضا طاهری رییس شورای شهر نیز از تاخیر در صدور حکم شهردار منتخب و اوضاع نابسامان مالی شهرداری گله کرد و گفت: حقوق کارکنان شهرداری هنوز پس از ۴ماه پرداخت نشده اسن که با این شرایط اقتصادی، معیشت را برای کارکنان سخت تر کرده است.

جولا نژاد مدیر کل امور شهری و شوراهای شهر استانداری خوزستان هم در پاسخ به گلایه طاهری از کشمکش های معرفی شهردار رامشیر، عدم طی درست مراحل اداری انتصاب شهردار را علت تاخیر دانست و تصریح کرد: مسوولین رامشیر باید از طریق فرمانداری اقدام می کردند.

شریفی اولین شهردار بومی رامشیر می باشد که با توجه به وضعیت فعلی شهرداری، بنظر می رسد شرایط سختی برای ادامه کار و مدیریت بویژه در زمینه مالی باشد. ولی امید می رود با توجه به شناخت وی از منطقه و همکاری دیگر مسئولینبتواند این شرایط را به خوبی مدیریت نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *